Zaphod Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Nettopp kjøpt meg en E39 og ser nå i høstkulda at varmen i speilet på høyresiden ikke fungerer, venstre ser ut til og fungere ok. Noen som har noen tips til hvor jeg skal begynne og feilsøke her? Takker for eventuelle tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Varmetrådene sitter i speilglasset og det er trolig dette som er gåent. Kjøpt nytt speilglass så bør alt fungere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ok, takker for tipset Koed er nede ser det ut som så prøver og finne det på GS sine sider men det var ikke bare bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Har samme problemet, bortsett fra at mine speil fungerer motsatt, høyre funker fint, men ikke venstre. Kanskje noe brudd i ledning, eller en sikring? Greit og gå fort over det, og om det ikke hjelper, kjøpe nytt speilglass da. Følger varmetrådene og evt tilkoblingskontakt med ved kjøp av glass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ja, hele sullamitten følger med på glasset, så det er bare å ta ut det gamle og plugge inn den nye. Jeg hadde eksakt samme prodblem på min E39 535i. Varmetrådene sitter i speilglasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Fant følgende hos Koed. Spejlglas, Konvex, med varme www18919 NOK 709,00 / NOK 886,251 Kjøp stk. Til følgende modeller: Alle modeller, med automatisk nedblænding. - Nedblændings funktionen bortfalder ! Information: Vi ser ofte sidespejl glassene med nedblændings funktion med tiden bliver defekte. Og herefter fremstår misfarvede og matte. Uheldig vis koster denne type spejlglas ca. 2100.- +moms. Så dette er en bekostlig affære. Med disse spejlglas har vi med success hjulpet flere kunder til et sæt friske spejlglas uden nedblænding. til en fornuftig pris. Men usikker på om jeg kan bruke disse da jeg ikke har nedblendingsfunksjonen. Finner ingen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå