sufii Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Hei, jeg er ikke helt sikker på hvilke senkefjærer jeg har montert på bilen min, men må ha tak TUV papirene så snarest mulig. Senkefjærene er røde og har følgende nummer på seg: - 75448/FRONT Venstre - 75448/FRONT Høyre - 75447/REAR Høyre bak - 75447/REAR Ven Venstre bak Jeg tror det er supersport senke fjærer, men er ikke helt sikker. Setter stor pris på all informasjon.
sufii Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Ingen som vet hvor jeg kan få bestilt TUV papirer til supersport senkesett?
ehrnst Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 supersport bør du kunne få av GS jeg synes det høres ut som lesjöfors fjærer, noe med nummerene som minne meg om de jeg hadde.
ingard Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Send en epost til koed.no. De har alle disse papirene på PDF. Serienummerene ser ut til å være supersport ja.
sufii Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Ja, men forhandlerne har vel muligheten til å finne ut om hva slags fjærer dette er? Eller? Men GS spør om tlf nr før de gir ut tuv papirer for å sjekke om de virkelig er kjøpt hos dem. Jeg aner ikke hvor disse er kjøpt.
ingard Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Send en epost til Koed. De er veldig greie der, og tror ikke de har noe i mot å levere disse ut. Spør i hvertfall. Har du vært kunde der før? Da kan du jo skrive det og Jeg er ganske sikker på at det er supersport fjærer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå