ZhilleN Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Åssen endrer jeg brukernavn? Får ikke det til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Tipper du må sende en pm til moderator, og få han til å gjøre det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 må nok kontakte en moderator ja, gikk ann og gjøre det på brukerkontrollpanel før, men ser at det har blit fjerna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ja stemmer det, var det jeg mente, skulle prøve nå, og da gikk det ikke, takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Dette må faktisk admin gjøre. Vi moderatorer har ikke mulighet til å gjøre dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 og bra er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Det er jeg også enig i... endre brukernavn er en uting, som skjer altfor ofte. Og gjerne endrer folk brukernavn flere ganger.. (gjerne de samme brukerne..) Velg et brukernavn, og behold det! Ekstra irriterende når det er kjente useriøse selgere som gjør det atpå til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Jojo, sant det, men er ikke så begeistret for brukernavnet mitt lenger, nå begynner jeg med et driftingprosjekt og da passer det Bedre med et annet nick.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Bare ikke velg nick etter hvilken bil du til enhver tid har. Du vil alltid ha en annen bil en eller annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 jepp det er helt sant dumt og lage nick etter hvilke bil du har-.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Greit å ha ett nick som kan brukes på mange ulike steder, Eksos bruker jeg på både Mc-forum og bilforum, er vell en ganske viktig del av både bil, mc og båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 har faktisk tenkt til og ha navnet mitt og første bokstaven i etternavnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå