HWelde Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Har lagd ny bruker, kommer forhåpentligvis snart ny E34 - kommer nok tråd på denne også Har også kjøpt inn ACS bakfanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arizonapie Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Digga e34, Finbil , nye felga då? hvilke du tenker på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Takker for det, bilen forsvant til Os, kjenner jeg savner den! Har kjøpt meg en 525iX, link til den i signaturen. Skal prøve å få Artec'ene på den, dersom de ikke passer får jeg se om jeg finner noen heftig breie med trappekant, evnt. kjøpe nye kant til Artec'ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Hvor bred kant har du på artec felgene foran ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Er på sjøen nå, så får ikke målt, men mulig en 7-8cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Oki:) Vet du total bredde på felg da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 8" framme og 10" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Allright. Har noen slike jeg og, men framfelga dine så bredere ut. Fin bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Lavt ET, ET10 fremme og ET17 bak Takker, sunn den ikke er i mitt eie lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå