Kristian Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Det blir jævelig bra med den kompen du skal kjøre Sikkert bra spool på den turboen. Håhå
Kristian H. Foss Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Det blir jævelig bra med den kompen du skal kjøre Sikkert bra spool på den turboen. Håhå Her snakker vi frøken med greie på sakene!
bmwgrace Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Det blir jævelig bra med den kompen du skal kjøre Sikkert bra spool på den turboen. Håhå Her snakker vi frøken med greie på sakene! Blir bra detta her Jeg jakter påårsj og du jakter Lambo
bmwgrace Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Nå har Kristian endelig fått slengt seg rundt, så dette prosjektet ikke blir mer dødfødt
Kristian H. Foss Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Hehe, det var dissa penga da, Kjeven Har mye arbeid å gjøre i påvente av midler da men.
Kristian H. Foss Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Satt i motor i dag. Så jeg kan justere, fikse og ordne
KingB Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Hehe, det var dissa penga da, Kjeven Har mye arbeid å gjøre i påvente av midler da men. Ehh... penger vokser jo på trær da Basse..
Kristian H. Foss Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Hahaha Ja tenkte jeg skulle ut å plukke litt i kveld/natt.
joggis Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 er forbudt å gå på pengeslang men ser bra ut den bilen din
bmwgrace Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Syntes du/vi fikk gjort masse i dag jeg gøy å se det begynner å skje noe. Var ganske dødfødt ei periode her :/ men nå er motor i og intercooler er tilpassa + smådiv.
Kristian H. Foss Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Syntes du/vi fikk gjort masse i dag jeg gøy å se det begynner å skje noe. Var ganske dødfødt ei periode her :/ men nå er motor i og intercooler er tilpassa + smådiv. Ja det kommer seg nå!
Kristian H. Foss Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Hei Nå har løsta endelig kommet til tilbake igjen, bmwgrace har tvunget meg til å begynne å skru på den igjen. Målet nå er å få den ferdig til Gatebiltreffet i September, for det er nok mest realistisk (og økonomisk) .. Nå har jeg fått satt i motoren igjen og begynt å tilpasse trykkrør, intercooler, wastegaterør og etterhvert downpipe. Nå venter jeg bare å få tilbake veivpartiet fra balansering, for da kan hele motoren monteres sammen. Motor på vei ned Turbo! Filter Fuel Rail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå