Kristian H. Foss Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Vasket og glassblåste bunnpanna i går, og fikk hjelp av en kompis til å sveise inn an10 returnippel. Bunnpanna var helt jævlig innvendig. Skulle tro det aldri har vært skiftet olje på den motoren. Skal bygge om oljefilterhuset så det kan kobles til oljekjøler også.
Trond.S Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Tommel opp fra meg!!! Satser du på prøvekjøring denne sesongen eller?
Kristian H. Foss Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Tommel opp fra meg!!! Satser du på prøvekjøring denne sesongen eller? Takk for det! Satser på kjøring i år ja, men om jeg rekker septembertreffet eller om det blir nærmere vinteren er ennå usikkert. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Kristian H. Foss Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Har banket inn nye frostplugger i dag, ser litt greit ut på den nymalte blokka. Mvh Kristian.
Evenol Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Artig når det skjer litt! Bare å peise på nå så går detta bra. Vi er flere som gleder oss!
Kristian H. Foss Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Føler det skjer altfor lite her jeg Even.. Mvh Kristian.
Frans2k Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hva har du tenkt å gjort mtp oljekjøler? Termostat?
Kristian H. Foss Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Hva har du tenkt å gjort mtp oljekjøler? Termostat? Har skaffet en kjøler, blir snart s50 oljefilterhus med innebygget termostat og slangeuttak for kjøler. Mvh Kristian.
Kristian H. Foss Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 Lakkert litt deler, artig å se hvordan de ser ut sammen. Mvh Kristian.
Kristian H. Foss Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 Hele motoren blir lakkert med boks, så finishen blir fin nok frem til det skal demonteres og skues i filler ved motorras. Hehe Mvh Kristian.
Kristian H. Foss Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 Artig at det faller i smak, nå må jeg se å få igjen veivpartiet snart fra balansering. Motoren kan da monteres fullstendig. Mvh Kristian.
Kristian H. Foss Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 Syns det ser godt ut, jeg!!Følger med som alltid Hyggelig å høre pedi! Mvh Kristian.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå