Kristian H. Foss Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Sandblåst og epoxygrunnet bakstillingsdeler. Skal snart legge maling under bilen og montere bakstilling, forstilling og slanger +rør. Mvh Kristian.
Kristian H. Foss Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Skjedd litt i det siste her, men lite updates og bilder. Har kjørt altfor nye E30 og drevet med andre ting i stedet. Driver å lakkerer bilen svart under om dagen, virker som det blir greit.
Kristian H. Foss Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 Litt bilder av min e30 fra Ford-treffet på søndag 2.sept. Ble med noen Ford-kompiser på treff, siden det ikke blir gatebil i sept så må man få med seg den kjøringa man kan.
helland Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 alltid like morro å montere nylakka deler Ser ut til å funke greit den e30`n
Kristian H. Foss Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Mangler bare hjullager nå, så kan bakstillinga monteres på plass Bilen funker meget bra til effekten iallefall. Skulle vært stivere, men prioriterer heller pengene på e28. Mvh Kristian.
Kristian H. Foss Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 Kommer seg nå, hele bilen lakkert ferdig under Mvh Kristian.
BMW E30 325 Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 virker som du gjør nøye og gjennomført arbeid her. skal følge med videre
Kristian H. Foss Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Takker for trivelige kommentarer. Mvh Kristian.
Pedi Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Er det maling eller understellsbeskyttelse jeg ser her? Klarer ikke å se det på skjermen her...
Kristian H. Foss Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Bildene suger pedi, så ser problemet. Det er lastebil-lakk. Har lagt på ny body der jeg har fjernet pga sveising osv. Er ganske grov struktur, men det er sånn jeg vil ha det pga mye veikjøring. Det kommer snart bedre bilder. Mvh Kristian.
Kristian H. Foss Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Æ likær'n Hehe, bra Trond! Mvh Kristian.
BMW E30 325 Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 leste hele tråden i går. stusset litt på hvorfor du solgte o-ringa blokka di, for å heller gå for cooperring pakning, kan du begrunne det ?
Kristian H. Foss Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 leste hele tråden i går. stusset litt på hvorfor du solgte o-ringa blokka di, for å heller gå for cooperring pakning, kan du begrunne det ? Morro å høre! Det var hovedsaklig fordi jeg ville flytte grensene litt ekstra når det gjelder ladetrykk. Har sett flere kjøre med 2bar+ men i tillegg så virker cooper skuddsikkert. Jeg skulle også borre blokka til 86mm, så da byttet jeg bort blokka mot ei ny og syrevasket den. Sporene i blokka ville havne på feil sted om jeg borret den gamle 2mm. Mvh Kristian.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå