Magnus_bmw Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Regner du har kjøpt BCPR7ES, er anbefalt 0.6 gap på disse
Kristian H. Foss Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Regner du har kjøpt BCPR7ES, er anbefalt 0.6 gap på disse Stemmer! Bildet kom opp nå.. Mvh
BMW E30 325 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Er ikke "banking" av pluger for de som ikke har skikkelige coiler / tenningstyring da ?
Kristian H. Foss Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Igrunn. Men det er greit å kontrollere at alle er innenfor mål. Vet aldri om en har vært en tur i bakken før pakking. Har sett at en helt ny plugg var nesten flat tidligere. Mvh
Tommen325 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Da har jeg faktisk lest HELE tråden i dag. Utrolig flott og gjenomført bygg. Tenker den blir rå å kjøre også!
Kristian H. Foss Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Da har jeg faktisk lest HELE tråden i dag. Utrolig flott og gjenomført bygg. Tenker den blir rå å kjøre også! Kjempetrivelig å høre! Det gir økt pågangsmot. Tror det blir litt annet enn hva jeg er kjent med. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Skjer ikke så mye kult å spennende her om dagen, mye småpirk som er mye jobb, men ikke er noe å ta bilde av. Har iallefall kjøpt litt felger og coiler til børsa. Blir nok ikke alt for lenge til oppstart. Først på planen blir kansje ny leilighet så det kan ta tid med ting her. Synd alt som er morro må koste så mye. Mvh
|Ole| Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Sjå der ja! No må du berre stå på du skal du rekke våler
Kristian H. Foss Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Du sier noe der! Skal prøve alt jeg kan, men det er den jævla økonomien som stopper hele veien! :/ Mvh
|Ole| Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Du sier noe der! Skal prøve alt jeg kan, men det er den jævla økonomien som stopper hele veien! :/Mvh Er det noko vi her på forumet forstår så er det akkurat den delen!
Kristian H. Foss Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Sant! Må bare ta det med tiden, stress blir bare rot. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå