Kristian H. Foss Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Detta blir skummelt bra Foss tørr du race med tds'n når du er ferdig a? Det må jeg nesten tenke litt på Kim! Mvh
Kristian H. Foss Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Takk for fine kommentarer! Blitt brukt mange timer og penger i denne bilen nå. Hyggelig å se litt av bilene i Skogen performance garasjen i går Marius! Du får komme innom her og slå av en prat snart. Ble litt an koblinger i dag. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Montert ny dynamo og resten av retursystemet. Mangler bare en kobling og litt slanger til oljekjøler så er olje og bensin klart. Snart oppstart nå! Mvh
joachim sørlie Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 det der er pent det kristian, føler jeg må komme en tur igjen snart og snakke litt gammal bil igjen
Kristian H. Foss Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Alltid velkommen du vettu! Mvh
|Ole| Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Deilig arbeid du gjer mister! Einaste eg vil sei noko på er koblinga oppå tanken din der, der ville eg hatt ein 90 grader istedenfor men det er no kanskje ein filleting!! Tommeloppsomfaen!!
Kristian H. Foss Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 Deilig arbeid du gjer mister! Einaste eg vil sei noko på er koblinga oppå tanken din der, der ville eg hatt ein 90 grader istedenfor men det er no kanskje ein filleting!!Tommeloppsomfaen!! Takk for det Ole! Hyggelig å høre. Den bøyde slangen der var til utlufting, men etter jeg fikk tenkt meg om så må nok den blendes og heller kun ha utlufting kun i org tanken. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 Meget bra arbeid du gjør! Hyggelig å høre! Mvh
|Ole| Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Deilig arbeid du gjer mister! Einaste eg vil sei noko på er koblinga oppå tanken din der, der ville eg hatt ein 90 grader istedenfor men det er no kanskje ein filleting!!Tommeloppsomfaen!! Takk for det Ole! Hyggelig å høre. Den bøyde slangen der var til utlufting, men etter jeg fikk tenkt meg om så må nok den blendes og heller kun ha utlufting kun i org tanken. Mvh Forstår
Kristian H. Foss Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 Bilen nede på hjul for litt motivasjon, lufte bremser og clutch i kveld. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 Må nok lage til noe der ja! Men skal få tak i en E34 bunnpanne og lage en bigwing bunnpanne som ikke bygger like mye ned. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 Hehe ja Blir nok fort lei om man må skifte bunnpanne en gang i uka. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå