Gå til innhold

Rovenracing E28 M50B30 Turbo. Utstilt på Oslo Motor Show S.91!


Kristian H. Foss
 Share

Anbefalte innlegg

Kjører dobble innsugskammer, må prøve å stille de litt mindre aggressivt. Slenger ut bilde senere. :)

Mvh

ah..det er no en grei oppgradering det, men hvordan står kammene satt opp nå med motor i tdc?

så du kom med bilder fra bremsingen, men eg kunne tenkt å se utskriften om du har?

alltid spennende å kike :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mer hvorfor han ikke bruker whp eller så brukes vel sjelden så mye som 15%.. Men kan vel kanskje være at det stemmer i det minste på amcars.. ?

Målt mot originale Bmw motorer er det vel ofte mye mer men :) gir ikke en S54 rundt 260whp i dynapacken?

Edit: var litt treig på å svare der ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer att det er over 15 på biler med rundt 350-400 hk. Mendet er ikke dermed sagt att det er 15 på biler med dobelt så mye hk. Jeg vil vite mere om dette. Hadde hvert gøy og vist akurat hvor mye det er på en med 600-700hk.

Ja, om du varmer gir og diff med ca 130.000watt bør det vel ikke ta veldig mange sekunder å smelte det meste... Men det gjør det kanskje ikke heller om den hadde gått konstant på Max..

Hadde vært interessant å visst ja.. Men som dere har sagt flere ganger allerde: samme kan det være i denne sammenheng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk papirer på både motoreffekt og naveffekt. Jeg merka på prøveturen i går at dette spinner så jævlig at jeg må finne på noe ang bakstillinga.. Så akkurat hva jeg bremsa spiller liten rolle for meg, foreløpig iallefall :P

Mvh

Heh, eg gjorde noko så enkelt som å hive på eit sett med litt breie vinterdekk på min, satte seg godt da men jæv*** vinglette i høg hastighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekk har alt og si. Det har også vekt fordeling. Men e28 skal ikke være så værst der da. Fjører dempere mm spille seff og mye inn. Og den må sette litt bak men ikke for mye for da får man for mye negativ camber og kommer vinninga bort i spinninga(i ordets rett forstand )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...