Tynes944 Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Så deg på bana i helgen, tror faktisk det må vøre den feteste e28 jeg har sett, noen gang, bortsett fra schulzen halfdan hadde, men den er jo noe for seg selv! Så ut som den funka meget bra på bana! Denne har du virkelig fått til!
Kristian H. Foss Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Skrevet Juli 17, 2013 Fy søren må være ufattelig deilig med så rå bil og cruise rundt med Hjelpe meg med motorbygg? skal ha presse så trenger hjelp! blir ikke før til nesteår evt. Bor jo rett over skævven Det er veldig morro! Kunne sikkert ha hjulpet deg, men har lovt meg bort på kompisens 240 med t5r motor, sprut og motorbygg. Så det er nok å gjøre med andre biler på resten av "Roven Racing" verkstedet. :)6 Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Skrevet Juli 17, 2013 Så deg på bana i helgen, tror faktisk det må vøre den feteste e28 jeg har sett, noen gang, bortsett fra schulzen halfdan hadde, men den er jo noe for seg selv! Så ut som den funka meget bra på bana! Denne har du virkelig fått til! Virkelig morro å høre så mye positivt! Den fungerte veldig bra, hadde det utrolig morro ute på banen. Halfdan sin er noe for seg selv, så den slår man aldri! Mvh
ZhilleN Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Fy søren må være ufattelig deilig med så rå bil og cruise rundt med Hjelpe meg med motorbygg? skal ha presse så trenger hjelp! blir ikke før til nesteår evt. Bor jo rett over skævven Det er veldig morro! Kunne sikkert ha hjulpet deg, men har lovt meg bort på kompisens 240 med t5r motor, sprut og motorbygg. Så det er nok å gjøre med andre biler på resten av "Roven Racing" verkstedet. :)6 Mvh Ok, du får si ifra da hvis du får litt tid Det blir jo ikke før til nesteår engang
Gjest Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Denne har virkelig blitt fin altså, bra med effekt også
Kristian H. Foss Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Denne har virkelig blitt fin altså, bra med effekt også Artig å høre. Meeget fornøyd med effekten! Mvh
ealoken Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 Jeg så mengder med røyk et par tre fire ganger, så denne virker Kul lyd også
Kristian H. Foss Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Jeg så mengder med røyk et par tre fire ganger, så denne virker Kul lyd også Hehe! Lyden er fin synes jeg, men kansje litt stille? Målte 92db i teknisk. Tror jeg skal lage et "trackday" rør med v-band der fremste lydpotta sitter nå. Mvh
OLEZZ Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 På veien er det jo konge at det ikke bråker så mye. Blir bare mer ulv i fåreklær enn den er fra før Men er sikkert ikke dumt å lage en trackday løsning.
ealoken Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 92 db er helt krem, ikke noe poeng i og erte på seg 100db grensa.
Kristian H. Foss Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Helt krem på veien nå, 30mil er ingen problem. Ingen tvil om at denne er en ulv i fåreklær nei! Teknisk på gatebil var bare morro, tok kansje 30sek fra jeg åpna panseret til jeg var ferdig med lydmålinga. Mvh
H_Vatn Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 Så deg på bana i helgen, tror faktisk det må vøre den feteste e28 jeg har sett, noen gang, bortsett fra schulzen halfdan hadde, men den er jo noe for seg selv! Så ut som den funka meget bra på bana! Denne har du virkelig fått til! Virkelig morro å høre så mye positivt! Den fungerte veldig bra, hadde det utrolig morro ute på banen. Halfdan sin er noe for seg selv, så den slår man aldri! Mvh Aaaw you guys:) Gøy at den funker så bra kristian. Vi får satse på en twin drift til neste år når min e28 er ferdig;)
Kristian H. Foss Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Så deg på bana i helgen, tror faktisk det må vøre den feteste e28 jeg har sett, noen gang, bortsett fra schulzen halfdan hadde, men den er jo noe for seg selv! Så ut som den funka meget bra på bana! Denne har du virkelig fått til! Virkelig morro å høre så mye positivt! Den fungerte veldig bra, hadde det utrolig morro ute på banen. Halfdan sin er noe for seg selv, så den slår man aldri! Mvh Aaaw you guys:) Gøy at den funker så bra kristian. Vi får satse på en twin drift til neste år når min e28 er ferdig;) Ååh! Can't wait!! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå