Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke sider selger breie 17" felger?

veit at qwt.no har godt utvalg, men har lest at de er sykt trege med å sende varer, stemmer dette?

hvilke felger passer på e23 syns dere?

hvor selges det tøffe felger?

tips mottas :!:

Skrevet

Stemmer at qwt er trege til å sende... De brukte ca 1 uke på å få sendt coilovers til meg til tross for at jeg ringte på forhånd og fikk bekreftet at de hadde de på lager klar for sending neste dag.

Skrevet
Tok et par måneder med qwt for meg, men det var fordi felgene kom fra UK.

det var jo ikke så ille egentlig..

2 mnd er maks akseptabel tid føler jeg på det.. så hvis det ikke er verre..

men bestilte du kurrant dimensjon? for jeg skal ha litt spesielt ET, men klarer ikke helt å bestemme meg for felger enda..vurderer noen DZ-felger.

Men er det andre felger som passer fint på disse bilene? bbs rs vil jeg ikke ha, for det første er de dyre, for det andre er det relativt mange som har dem.

Skrevet

leveres kun i 8x18 ser det ut til..

jeg kan til nød vurdere 18, men da må det være lav et bak og høg foran.. sånn at jeg kan senke den nok med valsa buer/30-profil om det er å få tak i/litt strekk..

Skrevet

fine felger det, men syns 16" blir i minste laget på 7-serie.. foran ser det bra ut men den store bakparten gjør at 16" blir et lite hakk for lite:(

men takk for tipset

Skrevet

På e23 mener jeg 16" er de beste og kjøre på.

Har prøvd 17" og 18" men de passer ikke helt til kjøreegenskapene på en sigar vogn som dette.

Jeg har noen orginale M635 415mm felger på min andre e23 og det ser utolig bra ut, men så var de disse dyre dekkene da.

Skrevet

ja stemmer:) e23 er komforttralle det.. liker de kjempegodt.

jeg er litt av den andre typen.. liker å ha det litt uoriginalt, skremmende dose senk og 17" med strekk og lavprofil, men ikke mer endringer enn at det går an å sette tilbake til originalstand etter en helg om du skjønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...