wagon Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Samme her.. begynte igår en gang.. Edit: Bruk f.eks www.photobucket.com så blir det bilder
Glenno Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Fikk heller ikke lastet opp bilder igår. Trodde det var noe med min pc men kansje ikke alikvel da.
stian1990_2 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Samme problem her, trodde det var pc`n min det var noe galt med..
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Vært sånn flere dager for meg og
M3 Yngve Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 2 dager for meg også, men fikk opp noen bilder på et prosjekt i går.
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 overbelastning?Kanskje alle skal bruke photobøtta istedet?
Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Har slitt med å få opp bilder i ca 2 dager nå jeg også! Irriterende!
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Neida, ikke overbelastning. En router som hadde hengt seg og var blitt resatt, og hadde mistet noen innstillinger. Skal fungere igjen nå. Visste dessverre ikke om det før nå - så da tar det jo tid!
Jørgen Lie Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Bra d ordna seg da Kanskje vi ikke tør å være så raske på avtrekkeren om det er noe som skjer, vil gjerne vente litt å se om d blir bedre først . EDIT: Fungerer til meg nå alle fall. Har sjekka en salgsannonse en del ganger i dag uten å få opp bilder, men det fungerte nå !
Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Ja for det er ikke meningen å mase altså! Moderatorene gjør en flott jobb med å holde forumet i gang
Markus E30 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Neida, ikke overbelastning. En router som hadde hengt seg og var blitt resatt, og hadde mistet noen innstillinger. Skal fungere igjen nå. Visste dessverre ikke om det før nå - så da tar det jo tid! Du gjør en bra jobb Gunnar! *klapp klapp*
Litjhaug Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Neida, ikke overbelastning. En router som hadde hengt seg og var blitt resatt, og hadde mistet noen innstillinger. Skal fungere igjen nå. Visste dessverre ikke om det før nå - så da tar det jo tid! Du gjør en bra jobb Gunnar! *klapp klapp* +1
Litjhaug Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Hei.. er det jeg som har et problem med datan, eller er det flere som slite med å få opp bilder igjen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå