tonyku Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Da har jeg endelig fått hentet meg Bmw igjenn. Denne gangen en 535i med manuell, skinn, soltak og AC. Ambasade bil visst nok i Oslo. Som dere ser på bildene så er det en del å gjøre. Har endelig fått meg en plass å demontere bilen på så nå blir det fullt kjør framover. Updates blir tatt i tråden å ikke på første side. Har ingen spesielle planer forruten og få en clean og strøken 535i. Beholder den orginale fargen. Utgangspunktet: (stygg som juling) Ukas status bilde:
tonyku Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Fikk montert nytt ratt idag Det gamle var ikke noe å ta vare på. Også ringte det en kar fra Tromsø som hadde en M5 diff liggende. Skal kjøre å hente den nå ^^
Markus E30 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Dette må man følge med på! Kult med en bmw i nærheten
Glenn-Andre Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Ser ut som et bra utgangspunkt det her, må få fjernet de chrome rillene ved siden av nyrene.
tonyku Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Ser ut som et bra utgangspunkt det her, må få fjernet de chrome rillene ved siden av nyrene. Ja bilen har gått lite å vært på NAF test. Så bilen er bra i seg selv, men utseendemessig trenger den pleie. De chromerillene blir borte når jeg får nye lykter De lyktene jeg har nå er sånne E39 look lykter med intergrerte lyktegriller.
Sheamus Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Det blir bra. Vare på bilen og de er sjelden nå. Blir veldig rask med turbo, motor tåler mye ikke prøv, har forsterke deler innmat i motoren min. M5 diff? du har utv. 3.64 på diffen din?
tonyku Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Det blir bra. Vare på bilen og de er sjelden nå. Blir veldig rask med turbo, motor tåler mye ikke prøv, har forsterke deler innmat i motoren min. M5 diff? du har utv. 3.64 på diffen din? Bilen har blitt tatt veldig godt vare på av begge de tidligere eierne. Interiøret ser ubrukt ut. men utvendig har forrige eier byttet kanaler, satt på sideskjørt, en frontleppe, sandblånt å sparklet rundt tanklokk, byttet bagasjelokk og panser grunnet rust. Og begge framskjermene har han byttet, men pga dårlig passform skal jeg kjøpe nye. Derfor ser den litt shabby ut. Veit ikke hva jeg har i utveksling, men den spinner ikke på begge ihvertfall. Har nettopp kommet tilbake fra Tromsø men ett stk M5 diff i bagasjerommet. Blir nok skruing inatt etter jobb Den blei betydligere bedre å kjøre med det orginale rattet. EDIT: Fikk også de nye orginale baklyktene med hvite blinklys i posten idag. Blir vell montert inatt Vehicle information VIN long WBAHD11040BE72038 Type code HD11 Type 535I (EUR) Dev. series E34 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M30 Cubical capacity 3.50 Power 155 Transmision HECK Gearbox MECH Colour ALPINWEISS 2 (218) Upholstery SCHWARZ HOLZ-LEDER (0366) Prod. date 1991-10-04 Order options No. Description 200 KATALYSATOR - ENTFALL 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 302 ALARM SYSTEM 303 INNENRAUMSCHUTZ/NEIGUNGSALARMG 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 428 WARNING TRIANGLE 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 571 BOOSTED POWER SUPPLY 662 BMW BAVARIA C PROFESSIONAL RDS 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 899 EXPORT-FAHRZEUG 975 SCHMUTZFAENGER HINTEN
tonyku Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Diffen har 3.91 i utveksling. Å det merktes Klokka inn 149,6 km/t på 402 meter ^^ Det er bedre enn Seat Leon 1.8 T og A4 1.8T med chip fra TS-Racing. Mistet litt toppfart men det gjør ikke noe.
tonyku Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Har gått til innkjøp av M5 speil med blink. (kopi) Vurderte å montere dem på men er litt usikker på om det blir fint siden dem er litt aerodynamisk i forhold til resten av bilen Dette er litt viktig da jeg straks skal gå til innkjøp av nye skjermer forran å trenger å vite om jeg skal kjøpe med blinklyshull eller ikke
Hjelen Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Gratulerer med ny bil. Denne ska jeg følge med på
tonyku Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Gratulerer med ny bil. Denne ska jeg følge med på Takk takk Joda jeg håper på å bli "ferdig" i februar utseende messig. Siden vi har så lang vinter så har jeg resterende tid å konsentrere meg om motor
tonyku Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Fikk en fin pakke fra Tyskland idag Skal sende en felg til service da den har litt skarpete kanter så den matcher de nye dekslene.
Sheamus Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 Har "sydd" i dashbord på 535n min, gammeldags luksusbil Noe nytt med 535n din? (ikke glem å ta bilde av prosjekt)
Kennethe34 Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 Stilig med flere 535 prosjekt i troms! Du har vel ikke tilfeldigvis noe deler liggende til e34?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå