S.Khan Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Har du byttet inn E61'en din i lekebil, EnSykFaen? hehe ja måtte få oppfylt drømmen min, så da ble det til å kvitte seg med e61 mot E30 M3 noe jeg ikke angrer på et sekund mange har vel sine meninger om det, men det er jeg ikke noe int, i å høre om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Khan som er sykfaen? =) nå ble det vel litt off topic her..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Han her legger stadig ut nye E30'r, er vel sikkert en liten kremmer:)Er jo alltids greit å være litt ekstra våken da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 denne får du problemer på del2 i vognkortet kjøpte bil av han her for 3år siden.. samme historier osv.. endte med at jeg tapte rundt 20 000 på den bilen da det var da en ombygd 316 til 325..en kompis som viste meg den bilen i går, så dro vi opp og plutselig fikk jeg flashback, og så fant vi ut av at det var samme karen, men vi dro å så allikevel.. bilen er ikke heeelt så bra som det står i annonsen heller.. Da sier jeg bare at det er fint at jeg trakk meg fra kjøpet av denne med andre ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 denne får du problemer på del2 i vognkortet kjøpte bil av han her for 3år siden.. samme historier osv.. endte med at jeg tapte rundt 20 000 på den bilen da det var da en ombygd 316 til 325..en kompis som viste meg den bilen i går, så dro vi opp og plutselig fikk jeg flashback, og så fant vi ut av at det var samme karen, men vi dro å så allikevel.. bilen er ikke heeelt så bra som det står i annonsen heller.. Da sier jeg bare at det er fint at jeg trakk meg fra kjøpet av denne med andre ord.. ikke dumt det nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå