SpiXi Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 hei har kjøpt meg ny bmw. det er en e46 320d han jeg kjøpte den av var ikke sikker på om den var chipa eller ikke. så det jeg lurer på er det noen smarte måter man kan finne ut av dette på? det sitter et klistre merke på bilen der det står psi også er det en puma logo har dette noe med chip og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Enklaste sättet måste vara att provköra mot en annan 320d. Eftersom skillnaden blir rätt stor när man chipat den, så borde du märka det rätt lätt om du jämför. Jag driver med chiptrimning i Sverige, men känner inte igen någon firma som heter psi. Mvh// A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 ok den er grei takk for svater. da får jeg prøve og finne en annen 320 d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå