Jordfræsar Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Sport er 15mm, M-Sport er 20mm (har jeg blitt fortalt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Sport er 15mm, M-Sport er 20mm (har jeg blitt fortalt). Jeg har alltid hørt 15mm for begge deler, men jeg tør ikke si hva som er korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Nei i grunn tør jeg ikke det selv Men 15mm er nok kanskje riktig for begge. Leste igjennom noen andre fora og fikk ikke et 100% svar, men de fleste skrev 15mm. Jeg fikk høre 20mm fra min BMW forhandler... uansett ikke store forskjellen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Veggene: fått tatt noen flere bilder? Vært stille i tråden nå Men jeg har grådig lyst til å bytte til LCI bagasjelokk + lyktene. Så så fort jeg finner ett stk brukt bagasjelokk er jeg klar kanskje... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 mye ligger et bagasjelokk på i pris da:)? ble det ny spiller å høytalere på deg ell:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Nytt lokk ligger på rundt 4700,- Brukt har jeg ikke funnet ennå, men eldre brukte for E90, ikke LCI er på 2000,- Lyktene koster like mye som bagasjelokket (og da er det med lakkering) Men det skal jeg ordne fra USA til en bedre pris tenkte jeg. Men ble bare nye HT for meg nå. Undersøker mer angående spilleren, må bare finne en programmeringsguru først Angående Dynavin spilleren så har de første begynt å installere den nå, og DIY-guider begynner å ta form. Skal nevne at bagasjeprosjektet blir nok mer en drøm enn realisering. Kostbar endring... Men så vakker rompa på dama blir da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 ja. det gjør seg det:) blir det sånne lykter som jeg kjøpte ell:)? hvordan ht kjøpte du da:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Lyktene er for LCI lokket (nyeste designet, se rompa under). Passer derfor ikke på modellen vi har. Anlegget ble Alpina kittet for BMW. Retrofit pakka, så tar installasjonen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 uuu nice:) den rompa likte jeg:) har du en link til ht ell:)? blir det nye frontlykter på deg til jul ell:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Ja jeg liker rompa slik hehe... Retrofit settet finner du her: 65-41-0-445-684 http://www.schmiedmann.no/hifi/produkt- ... aspx#19444 Nei lyktene blir nok på vent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 oki:) lurer på om jeg skal kjøpe meg sorte nyrer jeg:) hva tror du om det:)? ell skal jeg bare ha de crome jeg har. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Jeg liker chrome looket for å fremheve at det er en BMW. Men jeg likte det på en hvit bil. På sort ble mye av fronten "borte" hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 ja, er sant det:) kansje jeg bare skal beholde dem:) tenkte bilen min skulle få en julegave:) hehe. noe forslag til hva jeg kan kjøpe:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Njaaaeeei... spandere en bilvask på bilen. (Børsteløs sådan). Strikke hjulkapsler? I dunno... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 vaske for den ofte uansett:) hehe. hater å ha skitten bil. spess nå om vinteren. forbanna saltet:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå