HSS Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Hei, har i lengre tid lurt på om jeg skal kjøpe meg et m3-kit, og har nå kommet så langt at jeg ser litt på priser. Har vært inne og klikket litt på Gs-bildeler og Schmiedmann, hvor jeg laget en handleliste på hver av sidene og så hvor mye det ble totalt: Schmiedmann: Gitter til M3 frontspoiler, Frontspoilerleppe M3 frontspoiler, Frontspoiler M3, Hekkskjørt M3 uten innsats, Hekkskjørt-innsats M3. Totalt pris: 7 278,47NOK Gs-bildeler: Frontspoiler e-36 M-teck org(pakke med alt som du trenger til frontspoiler) Pris: 4784,90NOK. Fant ikke bakfanger inne på gs-bildeler, er det bare jeg som er litt grønn på netthandling? Noen som har anbefalinger om hva jeg kan kjøpe(pris, hvor, hvorfor?) I første omgang så ser for meg at jeg får tak i frontspoiler og bakfanger. Tusen takk for all hjelp!
bmwkizn Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Alt kommer også litt an på når du vil ha varene dine. Schmiedmann kan bruke LAAANG tid på å få levert deg varene. Men GS leverer kjapt
HSS Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 bmwkizn skrev: Alt kommer også litt an på når du vil ha varene dine. Schmiedmann kan bruke LAAANG tid på å få levert deg varene. Men GS leverer kjapt Okey, men ligger de på samme prisnivå?
bmwkizn Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Jeg bestilte noen deler til min gamle E39 på Schmiedmann. Det ble en del billigere enn både GS og andre butikker her til lands. Men tar som sagt litt lengre tid før du får varene
///FredriK.S Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Nå må du ikke glemme at Schmiedmann ikke har noen forretninger i Norge. Så regner med at man må betale toll og avgifter ved siden av hvis du handler derfra
bmwkizn Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Jeg måtte ikke betale det når jeg bestilte frontleppe å noen småting til min E39 ihvertfall
stigln Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 ///FredriK.S skrev: Nå må du ikke glemme at Schmiedmann ikke har noen forretninger i Norge. Så regner med at man må betale toll og avgifter ved siden av hvis du handler derfra Er ikke toll på bildeler fra utlandet!! kun mva
///FredriK.S Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 stigln skrev: ///FredriK.S skrev: Nå må du ikke glemme at Schmiedmann ikke har noen forretninger i Norge. Så regner med at man må betale toll og avgifter ved siden av hvis du handler derfra Er ikke toll på bildeler fra utlandet!! kun mva Åja, Stemmer
Reintz Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Hva med Koed.no? Jeg har bare positive erfaringer derifra ihvertfall Bestilte nye bremseskiver og klosser hos Schmiedmann. Fikk oppgitt en pris jeg skulle betale, men siden den norske delen av schmiedmann er lagt ned ble det bestilt fra danmark. De brukte DHL som fraktfirma, så jeg måtte plutselig betale 750 kroner til DHL også! Så det jeg sparte inn på delene, tapte jeg på frakta!
Lars89 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Schmiedmann er vel oppe og går snart med norsk avdeling med bl.a Henrik Bergmann (president i bmwccn) bak roret. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg med tanke på priser, utvalg osv
Reintz Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Lars89 skrev: Schmiedmann er vel oppe og går snart med norsk avdeling med bl.a Henrik Bergmann (president i bmwccn) bak roret. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg med tanke på priser, utvalg osv Så bra!
stigln Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 ///FredriK.S skrev: stigln skrev: ///FredriK.S skrev: Nå må du ikke glemme at Schmiedmann ikke har noen forretninger i Norge. Så regner med at man må betale toll og avgifter ved siden av hvis du handler derfra Er ikke toll på bildeler fra utlandet!! kun mva Åja, Stemmer Lett for å glemme seg vet du
HSS Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Reintz skrev: Hva med Koed.no? Jeg har bare positive erfaringer derifra ihvertfall Bestilte nye bremseskiver og klosser hos Schmiedmann. Fikk oppgitt en pris jeg skulle betale, men siden den norske delen av schmiedmann er lagt ned ble det bestilt fra danmark. De brukte DHL som fraktfirma, så jeg måtte plutselig betale 750 kroner til DHL også! Så det jeg sparte inn på delene, tapte jeg på frakta! Vært inne på koed.no, fant det jeg ville ha, og endte opp med en pris på 5007kr! La merke til at det va en "M-Technic -Original" og en "M-Look -Uoriginal" frontspoiler. Er det noen betydelig forskjell på disse to, tenkte mest på den cupspoileren, er det mulig å ta av denne på den uorginale(mtp. at den er allerede påsatt på bilde)? "GT-Spoilere kan også monteres på den integrerede Cup-Spoiler / Splitter" står det i annonsen til den uroginale.
Reintz Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 HSS skrev: Reintz skrev: Hva med Koed.no? Jeg har bare positive erfaringer derifra ihvertfall Bestilte nye bremseskiver og klosser hos Schmiedmann. Fikk oppgitt en pris jeg skulle betale, men siden den norske delen av schmiedmann er lagt ned ble det bestilt fra danmark. De brukte DHL som fraktfirma, så jeg måtte plutselig betale 750 kroner til DHL også! Så det jeg sparte inn på delene, tapte jeg på frakta! Vært inne på koed.no, fant det jeg ville ha, og endte opp med en pris på 5007kr! La merke til at det va en "M-Technic -Original" og en "M-Look -Uoriginal" frontspoiler. Er det noen betydelig forskjell på disse to, tenkte mest på den cupspoileren, er det mulig å ta av denne på den uorginale(mtp. at den er allerede påsatt på bilde)? "GT-Spoilere kan også monteres på den integrerede Cup-Spoiler / Splitter" står det i annonsen til den uroginale. Jeg har en uoriginal M3 fanger ifra GS, og der er det ikke mulig å ta av cupspoileren, men sparte jo 2000 kroner på å kjøpe uoriginal. Og siden dette er den eneste forskjellen så vidt jeg vet, så var det absolutt verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå