Litjhaug Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Ha en stund holtpå med et prosjekt som jeg har tenkt å gjøre ferdi i vinter...Er ikke førsteprioritert, men skal vel få til noen kvelder.... Håpet er å bli ferdi til første vårtreffet på mai....Her er noen bilder fra jeg begynnte.... (Søkeord: BMW E30 tilhenger , trailer )En delebil jeg kjøpte...Etter litt kapping ble den slik Prøvemontering av draget....Prøvetur Inspirasjnon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 ingen som synes dette er et arti prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hehe. Knalltøfft det der Neste gang du skal på treff så forventer jeg at den der henger bakpå E30,n Blir morro å se den ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Må vel prøv å få den ferdi ja... håper at jeg får den registrert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hvordan har du tenkt å gjøre det med bremser da? Så er det jo kjekt å ha noen plass å gjøre av ekstra spinnehjul til den spinnville E30,n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Å JA.... ikke minst det!!! Bremser blir det ikke på dette prosjektet.... blir kanskje på neste hengerprosjekt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Morro! Blir det samme felger, farge osv som trekkbilen? Syns det blir stiligst sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Håpet er å få råd til å kjøpe like felger... men litt dyrt med felger til rundt 4-5000 på en henger Den skal bli lakkert svart som bilen, og med Mtech2 styling.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Herregud noe så rått , skikkelig mafia og stiil over det om du har på M-tech II fanger og samme felger som trekkbilen ja. Dette har jeg troa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Takk Har trua selv og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Har trua selv og Det er det som er det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Naaaaajs Diggbart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Tøfft. Du skulle ha beholdt taket og fått en lukka henger istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Morsomt Prosjekt du skal ikke ha grill bak eller noe da så du kan grille på treff osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Jævli fett rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå