Litjhaug Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Morsomt Prosjekt du skal ikke ha grill bak eller noe da så du kan grille på treff osv? Tanken har streifet meg.... får se på saken!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Neinei..Badestamp med vedfyring er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 beste hadde vel hatt og tatt en sedan eller coupe og kappet slik at du kan ha bagasjelokket som kan åpnes og ha oppbevaringsrom der?? som da også kan låses hmm.. vurderer og få tak i en e34 og lage til touringen min nå.. kunne blitt kult.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Mange gode forslag her nå... Vi får se hvor det farer .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Har vurdert å gjøre det samme med den E23 delebilen jeg har stående her nå hvis den ikke blir oppordnet Men bør vel kanskje prioritere å få ferdig trekkvogna først Men sinnsykt rått prosjekt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 har lurt på å gjøre dette av en e28 jeg og.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Skikkelig tøft! Ser jeg ikke er aleine om å få lyst til å gjøre noe lignende, hvit E36 med hvit E36-henger hadde vert digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Har vurdert å gjøre det samme med den E23 delebilen jeg har stående her nå hvis den ikke blir oppordnet Men bør vel kanskje prioritere å få ferdig trekkvogna først Men sinnsykt rått prosjekt da Det må du gjøre... det er steika tøfft!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_88 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Hvordan blir dette å godkjenne som henger da? Ville det ikke vært enklere å bruke understellet fra en gammel henger å sette karossn på? Sånn for godkjenninga sin del tenker jeg Lurer på om dette blir skjebnen til 540 delebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 hehe. denne har jeg sett ja. første som slo meg var: "hvordan idiot er det som har kappa en e30?" men nå ser jeg at det går til en god sak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Tøft prosjekt Får du godkjent denne uten bremser? Husk at tilhengere uten brems ikke kan kjøres fortere enn 60 kmt. Dvs at lappen ryker på 86 i 80 sona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Dette er jo bare et prøve prosjekt.... får jeg det godkjent er det en bonus Har snakket med folk som har fått det godkjent før, så håpet er der Har og tenkt på å bruke et gammelt campingvognunderstell å kjøpe nye uorginale skjermer og bakplate fra e30 cupe, og sveise det sammen.... men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Tøft! Endelig noen som gjør noe uortodoks. Mye moro man kan gjøre med E30.. lurte på om jeg skulle lage meg en grill ut av en E30 front. Skal du lage større henger anbefaler jeg deg å få på fleksidrag med dempermekanisme slik at du får en mer skånsom nedbremsing og ikke "rykk og rist". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heyn Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Morsomt prosjekt, hehe. lykke til, jeg skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 haha rareste jeg har sett på lenge:D stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå