Larsinnj Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Var ikke så mange brae bilder av den. http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=100085 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Takk... fant en prosjekt tråd på sia, men var ikke detaljert hva han gjorde med understellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Dette er rått! Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Faen, det hadde vært evig tøft om du hadde fått denne godkjent. Det hadde blitt en garantert vinner på et hvert treff. En grill som du kunne trekke ut i bakkant ville vært ekvipasjens partypiece Og det er helt klart at hengeren må ha samme hjul som trekkvogna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Dette er rått! Følger med! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceikko Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 mye igjenn? sykt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 mye igjenn? sykt rått! Er litt igjen ja... men må vel ta meg noen dager igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 hvordan skal du gjøre det med tanke på skilt? prøve og få den godkjent som henger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 hvordan skal du gjøre det med tanke på skilt? prøve og få den godkjent som henger? Var det jeg tenkt ja.... Har en kompis som gjorde det får noen år siden, så det skal vel gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 kult prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 stilig... vil ha en slik til e28en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Tøft prosjekt skal den lakkeres innvendig? Jeg driver å sprøyter lasteplanet på HiLux'er på jobben med et materiale som er ganske tykt og tåler jævlig mye juling, er svart og ser bra ut kunne jo sprøyta den med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Takk for det... Tenkte jeg skulle lakke den innvendig ja... men har ikke tenkt å kostepå så mye! Det er et lavkostprosjekt Blir først å kostepå lakk utvendig + Mtech2 replica styling og felger..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Artigt prosjekt lykke til me godkjenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Kommer du noen vei? http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=68391 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå