Litjhaug Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Ser dåli ut me det ja.... har ikke gjort noe på mange måneder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Må kome og se en dag, i og med at du holder til i trheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Ha kommer det noen bileder av helgens arbeid Her har framveggen kommet på... Så måtte jeg prøve 18" hjula på den da Og her har jeg fått prøvemontert plastinnlegget.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hvordan fikk du det plastinlegget til å passe? Kjøpt ferdig og laga henger etter eller? Utrolig kult hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Fikk tak i plastinnlegget fra en jeep, og bynnte bare å kappe det istykker.... Skal prøve å få plastsveiset det etter at jeg har tilpasset det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 noen som har m-tech2 styling til hengeren min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 neste prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 tøfft!! stå på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 neste prosjekt? FY ... Den var stygg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hva mtech plast trenger du da, har det meste av mtech2 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Godkjenning/skilter på noe slikt er vel håpløst? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hva mtech plast trenger du da, har det meste av mtech2 jeg viewtopic.php?f=13&t=178674 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Her kommer en oppdattering fra søndagens jobb.... Blir endel pussig etter at jeg gikk berserk med glassfiberspakel Mtech2 sidepaneler er på vei i posten Aluplate er handlet Har igjen litt karosseriarbeid enda, men det går framover Her er platen som skal ligg oppi henger`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solvigen Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 haha =D kanon prosjekt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Stilig prosjekt! Er vel slik når man har nok penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå