Kristian Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 tipser om bilen til en kamerat. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24758042 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Støøkent! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 er en pen bil ja, trur det er lov til å komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 jævlig fin fargekombinasjon! beige og vinrødt er så lekkert!! hadde det ikke vært for prisen, hadde jeg ratt handla jeg, er på utkikk etter ny bil.. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 jævlig fin fargekombinasjon! beige og vinrødt er så lekkert!! hadde det ikke vært for prisen, hadde jeg ratt handla jeg, er på utkikk etter ny bil.. Lykke til med salget! +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBMW Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 er så kjekt å se når perler som dette tar turen inn på bimmers, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 jeg vil tippe at det er lov å komme med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Ser utrolig pen ut, men er det små bobler i lakken ved fremre skjermen? ser sånn ut på det ene bilde der han viser frem felg oosv på venstre siden. Hva veit du om standen på denne ? Er den vinter kjørt? i såfall tectylert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 kan se ut som en liten boble, men er ikke sikker. jeg har prøvd bilen et par ganger, og standen er etter det jeg vet meget bra! hvor mye den er blitt brukt på vinterstid siste 13 årene vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hammershead Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 bud på 70k ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå