Tiseth! Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Jeg har da kjøpt meg en 318is som er ombygd til 325i. er ikke godkjent enda, men har alt av kvitteringer og papirer klart, så skal godkjennes. Skal ha bilen som prosjekt i vinter så jeg har den klar til jeg kjører opp i vår. Slik er den nå,08.09.11: Trenger endel hjelp, tips og deler så tenkte det var greit med en prosjekttråd Kom gjerne med tips, råd og kommentarer
bmwkizn Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Grattis med "ny" bil. Så ut som den har potensiale til å bli en stilig bil den der. Liker planene dine Bare av nysjerrighet. Hva skal du ha for det justerbare senkesettet? Og er det med TUV papirer?
Tiseth! Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Noen som vet hva som er galt når hverken ruteheis eller sentrallås fungerer på førersiden? bremslys funker ikke, blinklysene sluttet plutselig å fungere også, nødblinken fungerer da.. også fulgte det med hakke større kjørecomputer, den er skjermen skurrete på, ikke den som sto på. er det noe som kan gjøres med det? Takker for all hjelp
Tiseth! Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Grattis med "ny" bil. Så ut som den har potensiale til å bli en stilig bil den der. Liker planene dine Bare av nysjerrighet. Hva skal du ha for det justerbare senkesettet? Og er det med TUV papirer? hehe, takktakk det kostet vell 14-15k nytt, ikke alt er pakket ut engang. har tuv papirer ja. alt følger med kom med et bud da, trenger penger nå, hehe
bmwkizn Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Trodde ikke det kostet SÅ mye. Da tror jeg at jeg venter, og satser på at mitt senkesett blir godkjent
Tiseth! Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Trodde ikke det kostet SÅ mye. Da tror jeg at jeg venter, og satser på at mitt senkesett blir godkjent hehe, skjønner. men hva byr du da?
bmwkizn Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Trodde ikke det kostet SÅ mye. Da tror jeg at jeg venter, og satser på at mitt senkesett blir godkjent hehe, skjønner. men hva byr du da? Nessj,,vanskelig å si. Ingenting annet du trenger til Coupe,n din da? Har mye rart liggende Kunna evt fått til et bytte
Tiseth! Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Trodde ikke det kostet SÅ mye. Da tror jeg at jeg venter, og satser på at mitt senkesett blir godkjent hehe, skjønner. men hva byr du da? Nessj,,vanskelig å si. Ingenting annet du trenger til Coupe,n din da? Har mye rart liggende Kunna evt fått til et bytte trenger skinninteriør, ny lmm, diverse plast i motorrom, billig lakkering som jeg kommer på i farta
bmwkizn Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Eneste skinn interiøret jeg har er det som er montert i bilen min, og det skal jeg beholde. Skal sjekke litt angående det andre
Tiseth! Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Eneste skinn interiøret jeg har er det som er montert i bilen min, og det skal jeg beholde. Skal sjekke litt angående det andre aok, har et annet interiør jeg kanskje skal kjøpe også. så må vell ha litt i tillegg så lenge det ikke er vader
Tiseth! Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Har bestillt ny lmm til bare 106£ inkl frakt koster 4000 på gs
Tiseth! Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 selger endel deler til e36 coupe, salgslink: viewtopic.php?f=14&t=167616
Tiseth! Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 lufter man abs bremser på samme måte som vanlige bremser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå