Finnien26 Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hei. Jeg er ny her inne men synes det virker som det er mye nytting å plukke opp her inne. Her er bilder av den bilen jeg sitter på idag.(Har en ny e92 i bestilling, ventet levert desember) img]http://images.bimmers.no/files/pzazuyk0bu0sym4ezw31.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Pent å velkommen til forume,håper du trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Velkommen skal du være til forumet. Kan jeg spørre om hvorfor du skal bytte ut den der med en ny? Hvilken motor er i den gamle VS ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Velkommen til formuet Nydelig bil du har der! Har samme interiør i min E91 ser d ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 vælkømmin ja.. fin bil det der, hva slags motor er det og hva slags bil har du bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnien26 Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Kjøpte denne som bruktbil. Oppdaget noen småskraper etter at handelen var gjort som irriterte meg veldig etter som tiden gikk. Jeg må også innrømme at den nye faceliften er veldig pen. Den nye blir med 2liter turbodiesel levert med 184hester som også kom i faceliftutgaven. Mener også å ha fått med det meste av utstyr til denne mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Der var han kommet seg inn her og. Så du har bestilt deg ny bil ja? Det visste jeg ikke. Håper du krysset av for M-pakke. Uten ser den jo litt for snill ut synes jeg. Hvilken farge har du valgt da? Og interiør? Kom igjen, fortell det til en nysgjerrig en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnien26 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Da må jeg nok skuffe deg stig for den kommer uten m-pakk. men med m understel og ratt. synes egentlig den nye faceliften er finest uten m-pakken itillegg til at hele rompa på bilen er lakkert. Fargen blir montegoblå med svart skinn og sølv lister. Utstyrt med automat,klima,sportstoler helskinn og helelektrisk,adaptive kjørelys,hi-fi,store navi, bluetooth mob,nøkkelfri,auto avblend speil ute/inne,lyspakke,parksensor fremme/bak,servotronic,soltak,usb,svart taktrekk og mørke vinduer,cruise kontrol, regnsensor,velour matter,skyvbart mittarmlene,chrome lister. Fått med meg det meste tror jeg, så ser frem til at jeg kan kjøre å hente den. Kjedelig å måtte vente så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 hørtes moro ut det:) bra med utstyr da.. veldig lurt av deg å gå for kromlister.. der er desidert penest på biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Synes både pre og faceliften er penest med M-pakken, men man må da få ha forskjellig smak Ellers så så jo lista lang og god ut. Blir spennende å se den fargen. Men er jo litt kjipt å hente seg en splitter ny bil for så å kjøre rett ut på salta veier. Blir det innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnien26 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Sant nok, så må nok hente den en dag det er tørt på veien. så blir det rett hjem i garasjen med den. Kan ikke bruke splitter ny bil i salt. Bavaria tar inn den jeg har idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå