325demon Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Prøver igjen med en ny og ryddig annonse http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26331168 Mye påkostet Bmw med "riktige" farger inn/utv. 2000mod, 172000km, xenon, 20-40senk, profflakkert m3 list på bagasjeluke, sorte nyrer. Nye 18 toms med nye dekk. Eu ok 1,5 år til. Alle høytalere er oppgraderte. Bilen er i bra stand Breie dekk, og litt foroversenket bil, ser tøft ut får de som kjører bak M3 interiøret har dypere seter en vanlig sportstoler, og de har også klart å gjøre ryggen på stolene mere sportslig Pene originale 16 toms vinter hjul med bra spor igjen. Det følger med sportseksos og div reserve deler Ved interesse eller spørsmål, send en PM. Prisen er 158000 Følger med chrom og shadowline lister på siden, kjører for tiden med chrom kun rundt vinduene. (dette bildet er fra før senk, hvor bilen var litt baksigen og høy foran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Bilen blir nok solgt i slutten av desember en gang, har et par interreserte med bud på 135-40. Men manglene finasiering. Denne skal vekk ganske fort når jeg kommer tilbake til norge, så lurte på om det var noen flere interreserte? 130 000(skam pris ettermin mening, men må bort Dette er mye bil og kjøreegenskaper for en så lav pris. Evt bud, skal bort uanseet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Hvor i landet befinner bilen seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Oslo området... mellom oslo og drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Meget fin bil, men er senk, felger osv godkjent i vognkortet? og Har du komplett service hefte? Og hvordan er det med rust på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Har noen bor telefon nummer til denne karen? Eller veit noe mer om standen på den siden han ikke svarer selv her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 bilen er topp stand, har det vært noe har den blitt sendt på verksted. el setene er bare midlertidig kobla opp, men skal in på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimbim85 Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Hva lyder budet på per nå fortsatt, 135-40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 147 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Ok, når skal den på eu? Og når er det mulig å se på den? Selger du billigere ved kjapp handel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 kan få broren min til å selge den for meg, virker som om jeg blir lenge i utlandet. Er nok hjemme i februar igjen. kom med bud, skal bort:) Har du finansiering i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 kan få broren min til å selge den for meg, virker som om jeg blir lenge i utlandet. Er nok hjemme i februar igjen. kom med bud, skal bort:)Har du finansiering i orden? Åja, er eu utenlands på jobb? Ja jeg har finansiering i orden. Og skal ha meg bil i løpet av kort tid, har en 2003 318ci på hånden også, men er på utkikk etter 6'er egentlig. Har du alt av kvitteringer på det som er gjort med bilen og er alt gjort på verksted eller deg selv? Med tanke på senking(godkjent/merke på fjærer og dempere) og det som du har skrevet i den andre salgsannonsen så var det noe feil med den, er det utbedret? Edit: Hva er reg nummer på bilen? Mvh Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 har papirer på senk så viser bare de når jeg godkjenner. Ellers er det bare å ta en tur innom biltilsynet. 4hjulskontroll er utført ingen rust en mekaniker jeg kjenner som har tatt det meste, så mye kviteringer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Ok, men dette er noe du da ikke får fikset før du er tilbake da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Selges sannsynligvis som den står, da jeg får liten tid i norge. 125? Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå