Tiseth! Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hvilken bil er coiloversene til? e36 vet ikke om det er noen forskjell om det er til coupe eller sedan jeg, isåfall er de til coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 tenkte mer til 4 eller 6 sylindre trur det er forskjell på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 tenkte mer til 4 eller 6 sylindre trur det er forskjell på det hm, om det er noen forskjell så var de kjøpt til en 318is da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 okei da passer de til bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 okei da passer de til bilen min hehe, skal du kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 hvilken pris tenkte du ? har du dele nr på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 hvilken pris tenkte du ? har du dele nr på de? har desverre ikke delenr, kom med et bud da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 du har ikke noe mer spesifikk info om de, slik at de passer til bilen min? står vel noe i tüv papirene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 du har ikke noe mer spesifikk info om de, slik at de passer til bilen min? står vel noe i tüv papirene? Fant ikke tuv papirene, skal få årnet med de. men sto i papirene til andre senkesettet at det passet i både sedan og coupe. så da passer det nok ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeir20 Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 er interressert i eksosen og vifta til motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 er interressert i eksosen og vifta til motoren hvilken eksos? vifta må jeg nok ha selv, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 oppopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå