marjoh Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Business spilleren til min e39 fungerer ikke, klokken lyser men får ikke lyd. Har feilsøkt litt å funnet ut at det er tennings ledningen som er koblet til selve CD spilleren som er problemet, er ikke noe strøm på denne. Fikk lyd da jeg koblet den direkte til bateriet, har enda ikke sett noen feil kobling eller slitasje der jeg kommer til. Noen tips om hvordan jeg kan få sjekket dette nøyere da jeg er grønn på sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Den sitter vel koblet til tenningslåsen under rattet.. Så kan jo være så enkelt at den ikke sitter godt der. Ganske lett å komme til under rattet, bare å skru av dekslene under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Den sitter vel koblet til tenningslåsen under rattet.. Så kan jo være så enkelt at den ikke sitter godt der. Ganske lett å komme til under rattet, bare å skru av dekslene under. var ute å tittet litt, men den er ikke under rattet, virker ikke som at den skal være der i det hele tatt :S må sjekkes nøyere, ser kabelen går ned til høyre for fotvileren eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 noen som har et koblings skjema for selve tenningen? eller er det bare å strekke en ny kabel fra spilleren å sette inn i en tilfeldig plass i tenningen? det virker ikke logisk, men spør pga jeg ikke har peiling : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 bump.. Vet at at tenningskabelen fra forsterkeren som går til tenninga er deffekt, men finner ikke å følge ledingen så jeg ser hvor den ender. Går den fra forsterkeren via et relè eller noe sånnt? Klarer ikke å se hvor den kabel går videre. takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Sjekk de tekniske tegningene så finner du den aktuelle ledningen, da vil du kunne se hvert enkelt koblingspunkt + beskrivelse om hvor de befinner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 takk, Høres ikke så dumt ut men hvor finner jeg den.. hehe? mener du at det står i den boka som følger med bilen, brukerhåndboka eller noe? har biltema boka for bilen hehe, men har ikke sett noe om ledningsnettet der. er vel kanskje bare å google litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 har funne frem et skjema, var vistnokk i biltema boka til e39 tyder på at ledinga har falt ut en plass der 3 ledninger er koblet sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå