Robin1379 Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Hei lurte på og kjøpe meg diagnose verktøy, noen tips? må kunne brukes med usb, har ikke pc med com port kikka litt på carsoft, funker det bra?
Otis Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Om du kjøper siste versjon, så virker det ganske greit sier de som har prøvd det. Men uansett så vil jeg heller anbefale DIS verktøyet, det finnes en lettere modifisert utgave, som kan kjøres i VMvare på Windows. Men jeg tror den trenger com-port, å da trenger du ny PC med com-post evt et PCMCIA kort med com-port. Carsoft var særdeles dårlig, men den er rask til å opprette kontakt med enhetene, synes nå jeg da.
mudbug Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Om du kjøper siste versjon, så virker det ganske greit sier de som har prøvd det.Men uansett så vil jeg heller anbefale DIS verktøyet, det finnes en lettere modifisert utgave, som kan kjøres i VMvare på Windows. Men jeg tror den trenger com-port, å da trenger du ny PC med com-post evt et PCMCIA kort med com-port. Carsoft var særdeles dårlig, men den er rask til å opprette kontakt med enhetene, synes nå jeg da. Med DIS må du ha litt kunnskap om UNIX språk
Magnus M Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Bmw scanner 1.4.0 er jo et alternativ, kjøres via usb porten på pc`n
nordsidetuning Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 eller EDIABAS / INPA er også en alternative http://www.obd2-shop.eu/index.php
Robin1379 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 begynte bli litt og velge der gitt, noen erfaringer?
Otis Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg tok en PC med com-port, lastet ned en kopi av noe som heter easyDIS, i den pakken var det også VMvare. Fulgte deretter instruksene på www.bimmerforums.com, kjøpte kabel i fra www.carsoftwest.com. Jeg kan nå kjøre diagnose, på bortimot samme linje som BMW selv kan. Ihvertfall på nesten alt som du kan finne på å gjøre på din bil. Vet ikke om det vil fungere med PCMCIA kort, men veldig mulig at det vil gjøre det.
Trond H. Olsen Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 funker med PCMCIA/Express card kort også, jeg bruker det selv. Noe usbovergang fungerer ikke, etter det jeg har fått med meg.
Robin1379 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 så jeg kan bruke program om hverandre med interface? er ikke noe spesielt program til hvert interface som må brukes?
Brian Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 funker med PCMCIA/Express card kort også, jeg bruker det selv.Noe usbovergang fungerer ikke, etter det jeg har fått med meg. Skal vel være mulig å få usbovergang til å funke, men du må ha litt drivere og krølle med litt innstillinger så skal det gå. Ikke direkte sammenligning, men mitt datasprut har com port, kjøpte usb overgang og kverrulerte litt med pc'n og det fungerer nå. Lager virtuelle com porter som jeg bruker til å få kontakt med sprutet.
Oddey Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Jeg kan klare A skaffe GT1 til en ganske grei pris hvis dette er intressant ogsA, GT1 er vell samme diagnoseverktQy som BMW verkstedene bruker nA om dagen
Stoppie_Master Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Jeg kjøpte denne kabelen (http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWNX:IT) med usb for 30$ og lastet ned NavCoder her http://www.siegenthaler.co.nz/navcoder/index.htm Edit: Jeg har en ekstra sånn kabel, så hvis du vil kjøpe så kan jeg sende til deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå