Yezz Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Gratulerer Erebus, for første gong i heile tråden klarte du faktisk å komme med noko saklig. Du syns dobbel endestuss som på 325 hadde sett bedre ut, ja vel det er di meining. Mi meining er 335-eksosen,eg veit sjølv kva eg syns er finast på min bil. Presiserer nok ein gong at det ikkje var dette eg var ute etter med denne tråden. Hvis du syns det å gjere ein bil finare ved å koste på den eit meir estestisk pent eksosanlegg enn det som er originalt er badge-opphoring, så ja vel. Eg vil heller kalle det å forskjønne heilhetsintrykket.
Erebus Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 jeg er enig og berømmer intensjonene. Det er bare det at når du vil ha den kliss lik en 335 bakfra så ringer alle de røde lampene i orginalpolizei-banken hos meg
Yezz Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 jeg er enig og berømmer intensjonene. Det er bare det at når du vil ha den kliss lik en 335 bakfra så ringer alle de røde lampene i orginalpolizei-banken hos meg Hehe , jaja det får så være Herr Originalpolizei ! Vart lang tråd berre for et lite spørsmål dette..
Yezz Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Godt du ikkje er naboen min då, å slepp irritere deg over dette kvar dag eg kjører forbi deg
Erebus Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 hehe, irriterer meg ikke! bare himler lett når du passerer med riskoker-4`er lyden! neida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå