Gå til innhold

335i-eksos

Yezz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hva er galt med en 320 da? hvis du ikke har råd til en 335 synes jeg du kan spare deg de to sugerørene. spiller det SÅ stor rolle for deg at folk tror du kjører en 335?

Hmm.. stått opp på feil fot eller?

Dette har ingenting med å la folk tru at eg kjører 335. To runde utblås ser etter mi meining mykje bedre ut enn det ovale som 320i originalt har.

Du kunne faktisk berre spart deg for heile innlegget ditt: Har du ingenting bedre å svare, så lar du vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud Erebus, ta deg en vival og lugna ner :) Hihi..

La folk gjøra som de vil, det vil alltids finnes meningsforskjeller her i verden :P

Trådstarter: Dete r ikke noe problem egnetlig å få to utblås... Jeg er litt usikker på om det bare er bolt on bolt on alt samma, men svendsen eksos fikser alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner trådstarter litt! Det er jo idiotisk av BMW å kjøre med den teite single og ovale endestussen på alle de 4 sylindre motorene! Da kan jo alle se at man kjører "kjiping" utgaven! Hadde jeg hatt en E92 320 så hadde jeg også investert i dobble enderør men 335 røra hadde jeg droppa, hadde heller kjøpt de stussene som 325 og 330 har. Så BMW skal ha all ros for at de nå på F10 har dobble enderør selv på kjiping motoren med 4 sylindre!

Men M3 emblemer og annet som skulle tilsi at bilen er mer en det den er er fyfy! [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg er lugn, nå venter jeg bare på diverse "kjørte fra en 335i" tråder på VACN forumet.. :P

Sorry for veldig OT:

Kjørte forbi møller ensjø i går på vei fra gs. Med sportseksos så bråker 335 relativt greit. Når jeg så en selger vise frem en Audi a5 på forsiden av møller ga jeg bånngass opp bakken til Oslo bilsenter. Så alle tre snu seg og titte. Jeg er så barnsling at jeg bare måtte og samtidig synes det var kjempe moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så barnsling at jeg bare måtte og samtidig synes det var kjempe moro!

Jeg gjør også det! Digger V6 lyden i A6en og hvis jeg f eks kjører i sentrum og ser noen stå å glane på meg i det jeg kjører forbi så hender det jeg girer ned og gasser på. Har fått mange tommler opp for det :) Har en bil over 6 sylindre så har motorlyden en sånn innvirkning på folk at de reagerer, uansett om de er interessert eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe fredrik... faren til eksen har en 2.4 A6 som deg... fin lyd og myk gange, men så veldig mye som skjer når jeg legger pedalen mot gulvet skjer jo ikke..hehe... men deilig bil da

Synes ikke A6en er så galen jeg! 8,8 sek til hundre holder for meg men noen racer er den ikke. Da hadde jeg kjøpt 3,2 litern! Så kommer jeg jo fra en passe dau 520IA også da :wink: Men lyd, det har A6en ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner trådstarter litt! Det er jo idiotisk av BMW å kjøre med den teite single og ovale endestussen på alle de 4 sylindre motorene! Da kan jo alle se at man kjører "kjiping" utgaven! [-X

Hvorfor det? Og hva er så kjipt med 320? Jeg har en E92 320 og kunne ikke brydd meg mindre, enda mindre om hva andre tror og mener om bilen jeg kjører. Det er den beste bilen jeg har hatt. Hadde en E46 M3 før denne og savner den ikke et sekund engang. Savner enda mindre astronomiske driftskostnader for å være lyskrysskonge.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...