setra Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Hei! Tenkte jeg skulle dele et klipp av en runde ringen hvor jeg jager en rask Porsche. Håper dere liker det. Mvh. Setra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Nice, kjørt der før ser jeg. hva er effekten i bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Morro film.. Jaget og jaget. Vil si du ble parkert opp ifra Bergwerk av den Porschen, men for all del den bilen din er jo rimlig rask også da. Er alltid morro med filmer ifra Ringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Det var bra kjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Syyyykt rått! Skikkelig med fart gjennom noen av partiene der, og blir noen drøye forbikjøringer når du så rask bil, hehe.... Hvor mye var du oppi på langsletta der?? Er ikke til å spøke med den stuttgart bobla der heller Må nok nøye meg med å kjøre her på playstation forløpig, men må se om jeg får tatt en tur til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Thanks guys! Morro film.. Jaget og jaget. Vil si du ble parkert opp ifra Bergwerk av den Porschen, men for all del den bilen din er jo rimlig rask også da.Er alltid morro med filmer ifra Ringen.. Heh, prøvde å jage eller hva skal jeg si.. Siden vi begynte ca likt og lå bak hverandre stort sett, og havnet i mål typ samtidig så kalte jeg det jaget.. you decide. På den raske delen etter Bergwerk så var det vel mere meg det sto på... Er noe i ryggmargen min som gjorde at jeg ikke tør gasse max igjennom de raske svingene der når jeg ikke har bur i bilen. Det tror jeg du kan høre på turtallet på motoren... ( kanskje ikke så lett å høre med vinden å musikken men) Men for all del. Den porschen gikk grusomt bra, er ikke noe å si på det. Nice, kjørt der før ser jeg.hva er effekten i bilen din? Thanks! Ja var der nede en dag i sommer, og den filmen her er tatt siste dagen av et 5 dagers opphold der nede forrige uke, så har vel blitt rundt 20-30 runder nå. Gøy altså Det er testing av det nye 550 hesters kompressor kittet til ESS som kommer til salgs om et par måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Kult Respect to the man in the icecream van sier bare jeg Hvilket trykk har du på 550 hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Kult Respect to the man in the icecream van sier bare jeg Hvilket trykk har du på 550 hk? Hehe. Kjører ca 9-10 PSI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Ok, ny type presse? Vet du ca pris på kun presse? Skal ha på en m30b35 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Ok, ny type presse?Vet du ca pris på kun presse? Skal ha på en m30b35 motor Nei, eller hva skal man si da. Er Vortech V3, som forsåvidt har vært ute en stund. Det nye er at ESS brukte ASA kompressorer i M3 kittene før, og har nå gått over til Vortech igjen. Prisen på kun en presse er jeg ikke sikker på, men ca 10-20k.... Ring ESS på 41558555 så finner du det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Bra kjøring! Tipper M3'n er, og føles rask med dette kitet... Men, jeg forstår ikke hvorfor det absolutt skal være musikk på på slike videoer!? Iriterer meg alltid over det! Jeg vil ikke høre musikk, jeg vil hør motorlyden!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Men, jeg forstår ikke hvorfor det absolutt skal være musikk på på slike videoer!? Iriterer meg alltid over det! Jeg vil ikke høre musikk, jeg vil hør motorlyden!!!! Jeg pleier å ta det med fordi jeg synes videoen blir litt tøffere av det, men har laget en versjon uten det også. Smak og behag det greiene der. Boom! Uten musikk, bare vind og motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg pleier å ta det med fordi jeg synes videoen blir litt tøffere av det, men har laget en versjon uten det også. Smak og behag det greiene der. Boom! Uten musikk, bare vind og motor.. Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Thanks guys! Morro film.. Jaget og jaget. Vil si du ble parkert opp ifra Bergwerk av den Porschen, men for all del den bilen din er jo rimlig rask også da.Er alltid morro med filmer ifra Ringen.. Heh, prøvde å jage eller hva skal jeg si.. Siden vi begynte ca likt og lå bak hverandre stort sett, og havnet i mål typ samtidig så kalte jeg det jaget.. you decide. På den raske delen etter Bergwerk så var det vel mere meg det sto på... Er noe i ryggmargen min som gjorde at jeg ikke tør gasse max igjennom de raske svingene der når jeg ikke har bur i bilen. Det tror jeg du kan høre på turtallet på motoren... ( kanskje ikke så lett å høre med vinden å musikken men) Men for all del. Den porschen gikk grusomt bra, er ikke noe å si på det. Nice, kjørt der før ser jeg.hva er effekten i bilen din? Thanks! Ja var der nede en dag i sommer, og den filmen her er tatt siste dagen av et 5 dagers opphold der nede forrige uke, så har vel blitt rundt 20-30 runder nå. Gøy altså Det er testing av det nye 550 hesters kompressor kittet til ESS som kommer til salgs om et par måneder. Jeg hadde også en sperre i hodet som sa stopp i de svingene opp fra Bergwerk. Det går ganske fort oppover der og det er ikke langt ut til autværnet Klarte heller ikke kjøre max ned Fochsröhre. Sperren inni hodet mitt tvang meg på og slippe opp der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Fint kjørt, ser ut som det er jevne og fine spor! Forresten, alltid like moro å kjøre forbi Skrev-raketter i yttersporet i Aremberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå