Gå til innhold

Porsche GT3 RSC VS BMW e46 M3 ESS Supercharged @ Nürburgring

setra
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott kjøring med heftig bil! Men tar jeg feil eller ser man at du kjører forbi vanvittig mange slow-poke familie biler? Ser ut som du kjører forbi en berlingo, eller lignende et sted, etc. hva gjør slike biler på bane? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kjøring med heftig bil! Men tar jeg feil eller ser man at du kjører forbi vanvittig mange slow-poke familie biler? Ser ut som du kjører forbi en berlingo, eller lignende et sted, etc. hva gjør slike biler på bane? :P

heh. Ja si det. Er jo sånn åpen kjøring det, så hva som helst kan kjøre rundt så lenge den har skilt. Kom rundt en sving en gang og der kjørte det en campingbil i 50 km.. Lo godt da :D

Et eksempel på hvordan det går når sånn biler skal kjøre fort på bane har du etter 7 min i den filmen her.

Gikk heldigvis bra med sjåføren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da skjønner jeg. hahaha, campingbil på bane ja. Kan jo ikke være særlig trygt dette? Konekjøring på bane hvor det fyker biler forbi i 200 km/t. De får jo ikke sett på mye annet enn i speilet for å vike for bilene bak seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nürburgring er en vanlig vei under turistkjøring, og vanlige trafikkregler gjelder (det er faktisk fartsgrenser et par steder). Har møtt på dobbeltdekker buss der og masse andre alternative kjøretøy, så det kan være lurt å følge med da de kommer fort på i visse partier/svinger....

Og selvsagt skal man ha bånn gass ned reverøret...! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nürburgring er en vanlig vei under turistkjøring, og vanlige trafikkregler gjelder (det er faktisk fartsgrenser et par steder). Har møtt på dobbeltdekker buss der og masse andre alternative kjøretøy, så det kan være lurt å følge med da de kommer fort på i visse partier/svinger....

Og selvsagt skal man ha bånn gass ned reverøret...! 8)

Åssen er det Raymond, husker du banen lenger nå du eller? .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schwedenkreuz - Aremberg - Fuchsröhre strekningen seiler opp som min favoritt ja. :mrgreen:

Der går det litt for fort for min del altså... Blir helt på kanten å kjøre i over 240-250 km/t igjennom svinger og over krøn. Hvertfall uten bur... Gir jo et veldig kick, men blir litt for drygt for min del... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste ulempen med Ringen, det er at har du først vært der nede en gang, blir lysten til å vende tilbake veeeldig dtor etterhvert. :mrgreen:

I second that. Var der nede i fjor høst og har lengtet tilbake ever since...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...