S.Hafsmo Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Flott kjøring! ser jo det at man hadde hatt godt av noen turer på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Thanks guys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Flott kjøring med heftig bil! Men tar jeg feil eller ser man at du kjører forbi vanvittig mange slow-poke familie biler? Ser ut som du kjører forbi en berlingo, eller lignende et sted, etc. hva gjør slike biler på bane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Flott kjøring med heftig bil! Men tar jeg feil eller ser man at du kjører forbi vanvittig mange slow-poke familie biler? Ser ut som du kjører forbi en berlingo, eller lignende et sted, etc. hva gjør slike biler på bane? heh. Ja si det. Er jo sånn åpen kjøring det, så hva som helst kan kjøre rundt så lenge den har skilt. Kom rundt en sving en gang og der kjørte det en campingbil i 50 km.. Lo godt da Et eksempel på hvordan det går når sånn biler skal kjøre fort på bane har du etter 7 min i den filmen her. Gikk heldigvis bra med sjåføren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Ah, da skjønner jeg. hahaha, campingbil på bane ja. Kan jo ikke være særlig trygt dette? Konekjøring på bane hvor det fyker biler forbi i 200 km/t. De får jo ikke sett på mye annet enn i speilet for å vike for bilene bak seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Nürburgring er en vanlig vei under turistkjøring, og vanlige trafikkregler gjelder (det er faktisk fartsgrenser et par steder). Har møtt på dobbeltdekker buss der og masse andre alternative kjøretøy, så det kan være lurt å følge med da de kommer fort på i visse partier/svinger.... Og selvsagt skal man ha bånn gass ned reverøret...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Og selvsagt skal man ha bånn gass ned reverøret...! Helt rikti! Sjukt gøy parti! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Schwedenkreuz - Aremberg - Fuchsröhre strekningen seiler opp som min favoritt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Nürburgring er en vanlig vei under turistkjøring, og vanlige trafikkregler gjelder (det er faktisk fartsgrenser et par steder). Har møtt på dobbeltdekker buss der og masse andre alternative kjøretøy, så det kan være lurt å følge med da de kommer fort på i visse partier/svinger....Og selvsagt skal man ha bånn gass ned reverøret...! Åssen er det Raymond, husker du banen lenger nå du eller? .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Schwedenkreuz - Aremberg - Fuchsröhre strekningen seiler opp som min favoritt ja. Der går det litt for fort for min del altså... Blir helt på kanten å kjøre i over 240-250 km/t igjennom svinger og over krøn. Hvertfall uten bur... Gir jo et veldig kick, men blir litt for drygt for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 kult ass, man skulle nesten hatt en egen tråd her på bimmers om nurburgring! Har aldri kjørt der, men skjønner at det er noe jeg bør prøve. Det er lov med sladding der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Det er lov, men som oftest er det mer enn nok å konsentrere seg om å holde seg på banen, da det til tider går ganske så fort til og med med 122hk's 118d. Den eneste ulempen med Ringen, det er at har du først vært der nede en gang, blir lysten til å vende tilbake veeeldig stor etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Den eneste ulempen med Ringen, det er at har du først vært der nede en gang, blir lysten til å vende tilbake veeeldig dtor etterhvert. I second that. Var der nede i fjor høst og har lengtet tilbake ever since... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Har fått 3 turer ned i år, kjempefornøyd med å ha fått til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Under 9 min denne runden her vel? Jeg fikk bare to runder når jeg var der nede, hadde vel rett under 11min på første runde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå