aplet86 Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 Alle pærene er kjøpt på Jula faktisk (artikkel nr. 604855).. 69 kr for 2 stk. trenger 5 pakker (altså 10 pærer) til interiøret og en til skiltlysa. Da er det til alle dørene, i taket og lyset i hanskerommet. det er egntlig noen mm lengre pærer til de i taket, men klarer å bøye pæreholderene litt slik at de passer. husk å sette pærene rett vei. led kun funker en vei, funker de ikke snur du de bare. blir litt dyrt, men syns det er værdt hver en krone. Link til pærene: http://www.jula.no/led-lys-s8-5-2-pakning-129683 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 hvordan synes du interiøret er å sitte i? sånn i forhold til m5-skinn? eller andre sportsstoler? vurderer å anskaffe meg et likt et i første omgang iallefall, så det var ganske billige slike int. i sverige iallefall! og såklart grattis med finfin bil! looking forward to more pictures!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 syns interiøret er helt topp både utseende og komfortmessig.... syns f.eks skinn kan bli for varmt om sommeren og kalt om vinteren.. men syns alcantara holder/"biter" litt bedre ved litt aktiv kjøring også sklir litt frem og tilbake i skinn føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 hmm... da blir det nok alcantara altså! så fresht ut iallefall men er det noe forskjell på touring og sedan-seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Bare baksetene Framsetene er like. Fin oppgradering med LED lys! Hvordan synes du lyset er i forhold til før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 lyser under dørene ble bedre syns jeg.. men de i taket blir kansje "blenda" litt av rillene i glasset.. er litt svakere lys føler jeg. men føler look`en ble mye bedre så driter i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Bare baksetene Framsetene er like Hva er forskellen på baksetene? Er deg umulig å tilpasse de sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Forskjellig utforming på sitteputa. Sedan ryggen er komplett (dvs. den har ikke løs sidepute som touring har) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 blåste noe inni helsikken på Karmøy idag, så min kjære ville ut å knipse noen bilder... så fikk tatt to "in the moment" bilder av bilen.. skulle ikke ta bil-bilder egentlig, men omstendighetene var litt kule.. så klarte ikke å dy oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Skulle tro bildene var "rappa" fra salgsbrosjyren til E39! Fantastisk location og capture!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 den stolpen plager driten av meg eneste.. lyst å kappe den ned ....plager meg at bilen var så skitten også foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Ser den, men bildet var så godt fanget, at jeg syns ikke det gjør så mye. Guud, som det iriterer meg at bilen min ble bestillt med alt M-tech, untatt fangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Prøvde å "fikse" bildet litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 hehe... ja, det var første prio når jeg skulle kjøpe e39 touring... måtte være m-pakke.. og fargen ville jeg også helst ha.. litt liten motor, men er glad det er 2.2 literen og ikke den gamle 2 literen hjelper en del de 20 ekstra hestene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå