Gå til innhold

E39 Touring ///M-pakke. Selges :)

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle pærene er kjøpt på Jula faktisk (artikkel nr. 604855).. 69 kr for 2 stk. trenger 5 pakker (altså 10 pærer) til interiøret og en til skiltlysa. Da er det til alle dørene, i taket og lyset i hanskerommet.

det er egntlig noen mm lengre pærer til de i taket, men klarer å bøye pæreholderene litt slik at de passer. husk å sette pærene rett vei. led kun funker en vei, funker de ikke snur du de bare.

blir litt dyrt, men syns det er værdt hver en krone.

Link til pærene: http://www.jula.no/led-lys-s8-5-2-pakning-129683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan synes du interiøret er å sitte i? sånn i forhold til m5-skinn? eller andre sportsstoler? vurderer å anskaffe meg et likt et i første omgang iallefall, så det var ganske billige slike int. i sverige iallefall!

og såklart grattis med finfin bil! :D looking forward to more pictures!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns interiøret er helt topp både utseende og komfortmessig.... syns f.eks skinn kan bli for varmt om sommeren og kalt om vinteren.. men syns alcantara holder/"biter" litt bedre ved litt aktiv kjøring også :) sklir litt frem og tilbake i skinn føler jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

blåste noe inni helsikken på Karmøy idag, så min kjære ville ut å knipse noen bilder... så fikk tatt to "in the moment" bilder av bilen..

skulle ikke ta bil-bilder egentlig, men omstendighetene var litt kule.. så klarte ikke å dy oss :)

IMG_9147red.jpg

IMG_9148red.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ja, det var første prio når jeg skulle kjøpe e39 touring... måtte være m-pakke.. og fargen ville jeg også helst ha..

litt liten motor, men er glad det er 2.2 literen og ikke den gamle 2 literen :) hjelper en del de 20 ekstra hestene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...