Gå til innhold

E39 Touring ///M-pakke. Selges :)

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takktakk.. har fått "nye" like felger i mye bedre stand som skal på asap.. så de som står på nå skal pusses opp:)

pærene til interiøret kjøpte jeg på Jula :) men kan også bestilles på ebay :) fikk ett mye nyere look syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

siden jeg hadde både forsterker og en sub liggende så fant jeg ut at jeg måtte oppgradere lyden i familiebilen. ble ikke så værst lyd heller. :)

bytta også høyttalerene i taket bak, men disse ble nok litt for "store" uten forsterker. så får se om jeg kobler til en forsterker til dem også med tida, men da må jeg legge opp litt ekstra kabler.

måtte kjøpe en omformer på biltema slik at jeg henter signal fra bakhlyttalerene og får phonokabler til forsterkeren.

men jeg støtte på ett problem da jeg skulle finne"remote-signal" til forsterkeren når tenning slås på. jeg var nesten overbevist at jeg kunne bruke 12v fra uttaket i bagasjerommet, men her var det 12v hele tida. så må finne en plass jeg kan koble meg på som slår på 12v når tenning slås på.

slik ble det.

IMAG0840.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har jeg byttet til det andre settet med Rondell jeg hadde.. kan vell nesten kalles strøkne mtp alderen..

var også noe smalere dekk i forhold til de jeg hadde på før. bak: 255/35-18 (før: 265/35-18) foran: 225/40-18 (før: 235/40-18) ....

syns dette kler bilen bedre, men ifølge Tüv-papirene er det ikke lovlig :( så jeg må flytte over dekka fra de andre felgene..

IMAG0870.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. mangen som sier de er oppbrukt på e39, men syns selv dette er de peneste felgene til disse bilene :)

i papirene jeg fikk tak står det 4 forskjellige valg (sjal sjekke når jeg kommer hjem)....

men det smaleste som er lov foran er 235/40 ..... da er det smaleste du kan ha bak 265/35..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at det var på tide å fikse opp det andre settet med Rondell felger..

Glemte å ta bilde før jeg fjerner klarlakken og når jeg fjernet klarlakken.. Men fikk tatt noen bilder etter klarlakken var blitt fjernet og pussing og polering begynt.

Alle felgene hadde irring under klarlakken.

IMAG0914.jpg

Pusset ned med 800 og 1200 papir.

IMAG0915.jpg

IMAG0916.jpg

Påbegynt polering.

IMAG0917.jpg

Før og etter.

IMAG0918.jpg

Etter. Må noen runder med polering til.

IMAG0919.jpg

IMAG0920.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...