Appelgren Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Fet tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Flott Touring Åssen pære er det i lysa inni bilen?? Var kult.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 takktakk.. har fått "nye" like felger i mye bedre stand som skal på asap.. så de som står på nå skal pusses opp:) pærene til interiøret kjøpte jeg på Jula men kan også bestilles på ebay fikk ett mye nyere look syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 siden jeg hadde både forsterker og en sub liggende så fant jeg ut at jeg måtte oppgradere lyden i familiebilen. ble ikke så værst lyd heller. bytta også høyttalerene i taket bak, men disse ble nok litt for "store" uten forsterker. så får se om jeg kobler til en forsterker til dem også med tida, men da må jeg legge opp litt ekstra kabler. måtte kjøpe en omformer på biltema slik at jeg henter signal fra bakhlyttalerene og får phonokabler til forsterkeren. men jeg støtte på ett problem da jeg skulle finne"remote-signal" til forsterkeren når tenning slås på. jeg var nesten overbevist at jeg kunne bruke 12v fra uttaket i bagasjerommet, men her var det 12v hele tida. så må finne en plass jeg kan koble meg på som slår på 12v når tenning slås på. slik ble det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Jeg hentet remote fra baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 var litt i tvil om det ville gi feilkode på lysmodulen... men du fikk ingen problem med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 har ikke fått noen feilmeldinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 oki.. da får jeg prøve det.. målte hvor mye strøm den brukte ved å sette 12v på hele tida, målte den til 0.49A.. syns det var litt mye til å kunne ha den tilkobla hele tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 fikk kobla styrestrøm til remoten fra ett relè bak ved sikringsboksen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 da har jeg byttet til det andre settet med Rondell jeg hadde.. kan vell nesten kalles strøkne mtp alderen.. var også noe smalere dekk i forhold til de jeg hadde på før. bak: 255/35-18 (før: 265/35-18) foran: 225/40-18 (før: 235/40-18) .... syns dette kler bilen bedre, men ifølge Tüv-papirene er det ikke lovlig så jeg må flytte over dekka fra de andre felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Rondell på E39 er aldri feil Det er faktisk de felgene som kler E39 best i mine øyne. Hva som ikke er lovlig egentlig? Jeg kjører på samme dimmensjon på dekk som du gjør nå. 225\35\8,5x18" i front og 255\40\10x18" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 ja.. mangen som sier de er oppbrukt på e39, men syns selv dette er de peneste felgene til disse bilene i papirene jeg fikk tak står det 4 forskjellige valg (sjal sjekke når jeg kommer hjem).... men det smaleste som er lov foran er 235/40 ..... da er det smaleste du kan ha bak 265/35.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Fant ut at det var på tide å fikse opp det andre settet med Rondell felger.. Glemte å ta bilde før jeg fjerner klarlakken og når jeg fjernet klarlakken.. Men fikk tatt noen bilder etter klarlakken var blitt fjernet og pussing og polering begynt. Alle felgene hadde irring under klarlakken. Pusset ned med 800 og 1200 papir. Påbegynt polering. Før og etter. Etter. Må noen runder med polering til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Er ikke intrisert i og selge ene rondell settet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Hvilke produkter brukte du på dette? Jeg bør få ordnet opp i bakfelgene mine. Lak er flasset litt på kant, og noen stygge sår som ikke tar seg bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå