Mikael-B Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Nei, de kom kun i ET13 både i 18" og 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Har du rondeller til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 ikke enda jakob... er ikke ferdig renoverte.. fikk problemer med vann på gulvet bak passasjerstolen på onsdag morgen, etter tirsdagens ekstreme regnvær. kjente under dørtrekket på samme side bak, og kjente fuktighet. forstod da med en gang at det var lyd/vannisolasjonen i døra som var løs. så fortet meg ned til den lokale bensinstasjonen og støvsugde ut det vannet jeg kom til uten store demonteringer. så stappet jeg ei bleie "under" gulvteppet, og den ble jaggu tung gitt senere på kvelden måtte jeg ut i garasjen å demontere stol og gulvteppe på pass.sida. var en del vann her ja.. var littfor opptatt med å få det bort, så glemte å ta bilder. men her er ett bilde av det under tørking. gikk heldigvis klar hovedsikringene her er lyd/vannisolasjonen som var løsnet, var foresten løsnet på alle dørene :/ det positive i det hele var jo at jeg fikk en gyllen mulighet til å støvsuge bilen ganske grundig inni, og ikke mindt rengjort stolen på de vansklige stedene man ikke kommer til når den står i bilen nå må eg bare demontere førerstolen å støvsuge under den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 bilen vurderes solgt da ny bil muligens skal bestilles en gang på ny-året tror det meste av info står i tråden. men spør om du lurer på noe. edit: Den har foresten nettopp "bare" passert 173000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Tenkte på denne forleden dag da jeg tenkte på hvordan stoler jeg kunne tenkt meg om jeg skulle bytta Stilren og clean bil! det skal du ha! og jeg er litt småmisunnerlig på de setene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 off.. ja, jeg kommer nok til å savne disse stolene :/ .....men satser på/rekner med sports-stolene i F31 er noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 de er nok ikke værre iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Bilen er til salgs!http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=52918927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå