Elliott Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Hvordan får man blinklys til å fungere som parklys? Da at blinklyset funker som ett parklys som lyser svakt orange, men sammtidig funker som blinklys. Kanskje ikke beste forklaringen, men håper noen forstår. Vet dette ikke er lov i norge, men det får være på eget ansvar -Mats
mspec Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 på E46 er det iaf bare å kople ut pære til parken..da lyser automatisk blinkelyset
Elliott Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 på E46 er det iaf bare å kople ut pære til parken..da lyser automatisk blinkelyset Hørtes lettvindt ut hvordan oppfører da blinklyset seg når man blinker?
StigJ Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Det oppfører seg helt normalt. Kjørte med det slik en liten stund men ble lei av feilmeldingen i dashen.
Elliott Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Det oppfører seg helt normalt. Kjørte med det slik en liten stund men ble lei av feilmeldingen i dashen. Var dette på en E36 eller E46? Får man feilmeldig på E36 i dashen?
StigJ Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Det var på min E46 ja. Tror ikke E36 har slike feilindikatorer.
Elliott Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Har du funnet ut noe mer? Har prøvd å nappe ut parklyset uten at noe skjedde, nå driver jeg å leter etter en lyspære til blinklyset med 2 tråder i, skal se om det funker da...
Morten1989 Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Har du funnet ut noe mer? Har prøvd å nappe ut parklyset uten at noe skjedde, nå driver jeg å leter etter en lyspære til blinklyset med 2 tråder i, skal se om det funker da... Ok, du får si ifra hvordan det går
Gusern Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 er det ikke bare å trekke +/- fra park til blinklys?
asv Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Er vel stort sett bare å kjøpe sokkel fra US bil og legge opp ledninger fra park til nye sokkelen.. får kjøpt delen på koed, men tror du må søke opp delenummeret.. det finner du ved å lete litt på realoem Kosta noen hundrelapper mener jeg å huske.. Det, eller å modifisere originalsokkel, for de som er kyndige med slikt..
Elliott Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Er vel stort sett bare å kjøpe sokkel fra US bil og legge opp ledninger fra park til nye sokkelen.. får kjøpt delen på koed, men tror du må søke opp delenummeret.. det finner du ved å lete litt på realoem Kosta noen hundrelapper mener jeg å huske..Det, eller å modifisere originalsokkel, for de som er kyndige med slikt.. Du har nok helt rett dær, man må bytte sokkel for å få det til...fant det ut i kveld med litt prøving og tenking
bmwkizn Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Kjøp deg parklysholdere. Koster 20-30 kr..bor hull bakpå blinklyset. og monter pæreholder med pærer i selvsagt, og koble deg på ledningene til P-lys..Utrolig enkelt. gjort på 15 min
nbnilsson Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 jeg har motstander liggende som passer perfekt til din bil.. kobles enkelt å greit mellom park å blink send pm om du er intrisert i dette settet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå