moen92 Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Hei! Har en 520IA e39 96 modell, som jeg ønsker å få automatiske kjørelys på. Leste en del på nettet om dette, og fant ut at dette kunne programmeres via ibus og navcoder. Bestillte dette og koblet det til, og alt fungerer visuelt. Leser av verdier og alt korrekt, men når jeg programerer kjørelysunksjonen i LCM'en, blir ikke instillingene lagret. Får til å programmere om alt annet i LCM'en bortsett fra kjørelysfunksjonen. Så jeg lurer på om det er noen som har tips til hva som kan være feil, eller om noen vet om dette overhodet er mulig?
Alpejohn Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Hei!Har en 520IA e39 96 modell, som jeg ønsker å få automatiske kjørelys på. Leste en del på nettet om dette, og fant ut at dette kunne programmeres via ibus og navcoder. Bestillte dette og koblet det til, og alt fungerer visuelt. Leser av verdier og alt korrekt, men når jeg programerer kjørelysunksjonen i LCM'en, blir ikke instillingene lagret. Får til å programmere om alt annet i LCM'en bortsett fra kjørelysfunksjonen. Så jeg lurer på om det er noen som har tips til hva som kan være feil, eller om noen vet om dette overhodet er mulig? Hei, Har prøvd samme selv, uten hell. Jeg fikk opp beskjed om at koding av LCM fortsatt var i utviklingsfasen, og at han ville ha tilbakemelding om hvordan det funka. Så jeg sendte mail til han og fortalte hvordan det funka. Huska ikke helt hva han skreiv, men han var gla for at jeg rapporterte tilbake vertfall.
moen92 Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Jaja, bra det ikke bare er jeg som ikke får det til
nordsidetuning Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 ikke noen problem dette du må gjøre dette med DIS eller ediabas/inpa/ncs kan blir litt vanskelig med gamle men hvis du har obd 2 er dette ikke noen problem hvis dere er ikke er so langt unna send pm
moen92 Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Hei! Jeg har et fungerende PA soft 1.3.6 interface liggende, kan jeg bruke dette? Og i så ffall hvordan? Må jeg skrive om eprom-koden manuelt? Mener å huske at jeg ikke fant noen "grafiske" valg for dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå