Gå til innhold

Min Bmw E30 M3

Sunhome
 Share

Anbefalte innlegg

Hei gutter. er dårlig på å oppdatere her inne.skal skjerpe meg ;) fant ut i går at fjuskinga skylder kablene til pluggene ja som stian nemte. koster 3500 kr nye,men det må sjølvsagt fiksest.

Tenkte å ta ein grundig polering snart. eg og stian må prøve å komme den helga ja. Eg har ein kompis som driver litt med fotografering på hobbybasis. han fikser bra bilder. Så ta me deg bilen og kom nedover. Eg jobber offshore,men rekner med at eg har fri den dagen :)

Er inne på tanken med å bytte felger på m3`en og.om folk har bilder at felger dei meiner passer bra på bilen min så legg dei gjerne ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja hadde vert tøft å lina opp 3 e30'er med breie skjermer, å tatt noken bilder, berre synd eg mangler en del lister endå..

Ser du driver å vurderer nye felger, eg legger fram noken bilder av noken felger som kler M3 meget godt, berre sei ifra om eg ska fjerne bilda igjenn :)

OZ Mito:

hl3arpzhyu3fc6ij5xh2.jpg

BBS Kerscher :

n71i23yacvour8vzhrds.jpg

BBS RS

eanrhewm7fft5ifpnvnx.jpg

AC schnitzer hjul med trappekant :

yi2a0sm6pn8ysgmpq2ia.jpg

Dårlig bilde av OZ Futura:

849sdywvmdbs1cehjuis.jpg

Fant desverre ikkje bilde av svart m3 med Alpina hjul !

x3b2yo2spv1u7mmlbv05.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut i går at fjuskinga skylder kablene til pluggene ja som stian nemte. koster 3500 kr nye,men det må sjølvsagt fiksest.

Ikke viss du kjøper fra VAC eller noen der borte i USA, de har oppgraderings kabler som er billigere og bedre enn orginale.

Fant desverre ikkje bilde av svart m3 med Alpina hjul !

x3b2yo2spv1u7mmlbv05.jpg

Det der er Hartge Classic felger Jørgen :)

OZ Mito kan du bare glemme Tommy!! Da kan du kjøpe mine, for da må jeg kjøpe meg nye uansett! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt fin bil dette, prata med eier på eit streetmeet i Førde for eit par mndter siden, og såg igjenn bilen på parkeringsplassen på flesland no i sommer..

Rekner med både du Stian og Tommy møter med M3'ane på kaupanger når drifting karane der inne arangerer treff, tenker ta e30'n min inn, og då hadde det vert kult slått av en prat :)

Når er det treffet på Kaupanger da?

Skulle tatt turen med M3en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...