Morty999 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 heikjempe strøkne biler! digger den sorte der ass.... lurer på om jeg skal selge min e60 og kjøpe den som vinter bil? til over vintern? men et spm, hva er forskjellen på m5 og m535? orker ikke lete på nettet, for jeg kommer til å få mer fakta her! skulle vært skuddpremie på noen som bruker sånne biler om vintern! ( hvertfall så strøkne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 faen, så ikke salgs annonsen før nå, eiern har brukt nesten en hel av min e60 på bilen jo... det var bare en spøk, men når det gjelder meg, så vet man aldri. men med erfaring fra ifjor, så håper jeg det blir x6 eller den nye cayenne diesel i år, for jeg har brukt m3 e36/46 og m5 34 som vinter bil, og det var ett helvete. sitte fast er bare en liten del av problemet, største problemet er finne parkering plass i oslo! men kan noen svare på hva er forskjellen på m5 og m535? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 m5 har egentlig ikke samme stylinga som m535i. men tror du kunne bestille den med den. m5 hadde kun hjulbuelistene og bakspoilern. men den hadde en annen frontleppe under blekket som er der orginalt. m535i har m30b34 motor, M5 ha m88"b35" som er den første generasjonen m5 motor... med 286? hk.. m5 hadde tykkere stabstag foran/bak, alu? bærearmer foran (usikker) og større bremser.. er vell annen girkasse også men det kan jeg ikke utdype meg på pga vet ikke så mye om e28 m5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 takk for svar! og lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Begge bilene er 518 ? Er de godkjent ombygde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Den sorte står som 535 på mekonomen iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Helt utrolig gromme og strøkne biler! 2 av norges mest gjennomførte E28, uansett hva de rulla ut fra fabrikken som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Forskjellen på M535i og M5 er vell motor og styling om jeg ikke tar helt feil? En M535i har en M30B34 motor under panseret og den såkalte M535 stylingen rundt om, en M5 har M88B35 motor som er M5 motor, nesten samme som S38 motoren, eller S38n er bygd videre på grunnlag av M88n, og M5 har ingen spesiell styling, bare en liten leppe fram og en liten hekkspoiler, m5n er clean uten noen duppeditter, men begge disse bilene har M535i stylingen, ikke M5 stylingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå