AndersH Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Skal se i morgen etter jeg har fått senket den osv, får se hvordan den blir da Men jeg føler at det må til mye lakkering etc for at den skal bli strøken igjen, men skal se om jeg får en kompis til å polere den kjapt, også får jeg se etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Er det montreal blue fargen din heter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Mener det var det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Det er helt klart den fineste fargen du får bilen din i ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Kan si det gjorde seg med litt senk! Er en del som ikke liker felgene, har jeg funnet ut. Og jeg er litt små enig, de passer ikke så bra på bilen min. Noen som kan hjelpe meg med felger som passer bilen min, så kanskje jeg evnt selger disse.. Skal jeg beholde disse, må jeg ha strekk bak, så tenker på 235 dekk, siden det er 255 felger, og de er så breie at den subber bak. Også kommer det snart 5mm spacere foran, da dekket nesten treffer fjærene.. Håper noen kan hjelpe meg litt om hva jeg kan gjøre med bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Er det 18" felger? Har noen liggende fra en e34 som jeg lurer på og ha på min Etter min meining burde du hatt andre baklykter? men kansje ikkje m3 som alle andre.. sota kansje? er bra på noen biler Har ny frontfanger til deg, men bur litt for langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 DEt første du bør gjøre er å gå på ebay og handle nye baklykter. Det gjør mye for bakstellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Er det 18" felger? Har noen liggende fra en e34 som jeg lurer på og ha på min Etter min meining burde du hatt andre baklykter? men kansje ikkje m3 som alle andre.. sota kansje? er bra på noen biler Har ny frontfanger til deg, men bur litt for langt unna Det er 18" ja. Nå har jeg også fått nye dekk bak, så har litt strekk bak Hm, takk! Da har jeg en ny ting og skrive opp på lista. Huff, dette blir en lang liste Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Jeg har tenkt lenge på å gjøre noe bak, fordi den er så kjedelig. Men da skal jeg få sett på nye baklykter, takk for tipsene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Er det 18" felger? Har noen liggende fra en e34 som jeg lurer på og ha på min Etter min meining burde du hatt andre baklykter? men kansje ikkje m3 som alle andre.. sota kansje? er bra på noen biler Har ny frontfanger til deg, men bur litt for langt unna Det er 18" ja. Nå har jeg også fått nye dekk bak, så har litt strekk bak Hm, takk! Da har jeg en ny ting og skrive opp på lista. Huff, dette blir en lang liste Hvor bor du? Litt sør for ålesund, Men er orginal fanger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Åja, jeg tror nok at jeg går for M når jeg skal gå til innkjøp av ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Jeg kjøpte bilen for 40.000(Altfor mye), og har påkostet den sikkert 40.000 ekstra. Jeg er usikker på om jeg skal selge den, eller beholde den, og satte derfor igang en avstemning Håper dere gidder å stemme, og evnt komme med grunnen deres Har ikke fikset den veldig my utvendig i det siste, så er ikke mye forskjell fra de gamle bildene. Det eneste jeg har gjort er å bytte til svarte nyrer og byttet til orginallyktene igjen. Den gikk nettopp igjennom Eu-kontroll, uten ekstreme kostnader. Nytt hjullager, fikse bremselys, eksoslekk. Men er fortsatt noen feil igjen, før den er sånn som jeg vil ha den: ASC og ABS funker ikke Noe galt med vindusheisen på førerside Takluke problemer(Ikke veldig viktig) Ny frontfanger Ikke nærlys i lykter Litt rust(Se bilder på 1.side) Motor lekker bittelitt Olje Den sliter med å holde seg i gang uten at jeg rører gassen når den er kald. Altså, den stopper fort når det er kaldt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Syns ikke du skal selge denne. Få på komplett M3 fangere rundt bilen, så har du en kjempefin bil Har du brukt 40 000 på den allerede? Ut ifra hva jeg leser i tråden kan du ikke ha brukt mye mer enn 2-3 lapper? Syns du skal gå for å beholde bilen, smelle på m3 fangere rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå