E.S Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Hei...sliter med å få den lille kjørekomputeren til å funke i min e34, veit at jeg må montere tempsensor, men får ikke stilt klokke eller noen ting..får bare vekslet mellom klokke og dato. Har hatt vanlig klokke før . Veit heller ikke va alle knappene betyr:P Noen som veit ? takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Det er jo stort sett det hele Du kan holde inn knapper for å komme til andre funksjoner slik som å stille klokka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 hmmm...får ikke stilt den., er vell 6 knapper eller noe sånt alt er bedre en klokka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 noen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Hei...sliter med å få den lille kjørekomputeren til å funke i min e34, veit at jeg må montere tempsensor, men får ikke stilt klokke eller noen ting..får bare vekslet mellom klokke og dato.Har hatt vanlig klokke før . Veit heller ikke va alle knappene betyr:P Noen som veit ? takker for svar. Knappene betyr UHR: Klokke MEMO: Memory? DATUM: Dato A-Temp: Utetemperatur h/DAT: Time/dato min/DAT: Minutt/dato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå