E.S Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Hei...sliter med å få den lille kjørekomputeren til å funke i min e34, veit at jeg må montere tempsensor, men får ikke stilt klokke eller noen ting..får bare vekslet mellom klokke og dato. Har hatt vanlig klokke før . Veit heller ikke va alle knappene betyr:P Noen som veit ? takker for svar.
ingard Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Det er jo stort sett det hele Du kan holde inn knapper for å komme til andre funksjoner slik som å stille klokka.
E.S Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 hmmm...får ikke stilt den., er vell 6 knapper eller noe sånt alt er bedre en klokka!
havardw Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Hei...sliter med å få den lille kjørekomputeren til å funke i min e34, veit at jeg må montere tempsensor, men får ikke stilt klokke eller noen ting..får bare vekslet mellom klokke og dato.Har hatt vanlig klokke før . Veit heller ikke va alle knappene betyr:P Noen som veit ? takker for svar. Knappene betyr UHR: Klokke MEMO: Memory? DATUM: Dato A-Temp: Utetemperatur h/DAT: Time/dato min/DAT: Minutt/dato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå