Saft Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Hei, er ny både på bimmers og på BMW generelt. Men er nå kun formaliteter unna å kjøpe meg en 320CI E46, her er linken for de som vil hjelpe meg: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24795590 Så over til det jeg lurer på, denne har ikke multifunksjons ratt. Hvordan er dette å ettermontere? Med tanke på Cruisekontroll og styring av Radio/CD. Ellers noen innspill på bilen? Ha meg unnskyldt visst dette er postet i feil forumdel. Håper på svar.
SweetBMW Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Plug and play, så må MULIGENS CC aktivers i DME Ganske simpelt. Har du flaks ere bare bytte rattet også kjør på KJøp M3 ratt når du først er i gang. Du kommer ikke til å angre.
Saft Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Det er ikke værre nei!! Ordner GS slikt montro?
-Erik- Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Bilen så hvertfall jævlig pen ut Så gratulerer med ny bil/snart ny bil! OG Velkommen til forumet
Saft Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Ja, falt pladask for den! Skal en kjenning å se på den i løpet av uken, ser det greit ut blir det handel! Tusen takk for det, blir muligens noen timer her fremover.
Saft Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 Noen som har en link til hvor jeg kan få tak i multifunksjonsratt evt. M3 ratt?
Lars89 Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Du trenger bare å bytte ut det øverste dekselet med multifunksjonstaster+ div annet. Selger kit på Koed til 1500,- Ligger under "diverse innvendig utstyr"
Saft Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 Frekt!! Trodde jeg måtte bytte hele rattet jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå