Hans Wilhelm Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg er meget godt fornøyd med begge jeg. Strengt tatt er det totalt unødvendig at E46'en er 325, da den kun brukes som pendlerbil til meg og matpakka, men trivelig er det jo Gleder meg til å M3en Helge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Herlig sære biler! Gøy du har litt motor da alle forventer at disse er 316 Men ville fått på disse på E46n. De originale er heeelt på tryne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 De så ikke dumme ut. Hvor får man tak i de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 De får du tak i "Overalt". For eks. på GS, styling-tech.no osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Liker e36 compact jeg GT splittere, sort grill, m-bakfanger og vekk med bakruteviskeren så er den jo helt gul(l) Ang. E46en... Vel, "if u aint got nothing nice to say than don't say nothing" hehe, gøy motor i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirJB Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Kule biler... Liker Compactene...! Alle må jo ikke kjøre rundt i Coupe da... he he!! Har en E46 Compact sjøl! Er bare en 316ti da! Men er ganske fornøyd... Venter på og få henta sånne baklys som det er nevnt her tidligere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Fete biler, visste ikke at jeg hadde en bil med downs, men da står den vel i stil med meg da....haha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Hahaha, biler med downs?! Neineinei.. dei er bare litt spesielle, the way we like it =) usa skal jo muligens få en ny bmw compact ved neste utgave av 3-serien, men da med fwd... guh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Såså ikke mobb kompisen fordi du synes han har en stygg bil ,skulle han skrevet at dama di er noe av det styggeste jeg har sett fordi han ikke synes hu var fin ????Jeg er mere fornøyd med bilene mine enn jeg er med kjæringa . dette sier vel sitt om kjærringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirJB Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 sånn blir en E46 Compact seenende ut med de baklysa BMW skulle ha levert de med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 sånn blir en E46 Compact seenende ut med de baklysa BMW skulle ha levert de med!! Det der var iallefall helt forjævlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 I like compact... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Altså, sorry for å si det men den der e46'n er noe av det styggeste jeg har sett Er forsåvidt ikke så veldig mye bedre e36'n.. Men rekner me du tåler litt kritikk? Jeg liker de begge med bakgrunn i at du og mange andre ikke liker de Jeg begynner å like 3ti selv jeg...Vet ikke hvorfor, for pene er de ikke. Jeg tror det må være samme grunns om de Hans W. Ikke alle liker den jeg har fra før heller... Ikke ulik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Skal ikke si for mye om E46'en, men E36'en var hvertfall meget pen. Men hvordan er vekten på disse bilene, iom at de "mangler" 20% av bilen, så må de vel være en god del lettere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Dette var morsomt! E46 Compact er jo en super bil, det kan jeg skrive under på da jeg har hatt en tidligere. Min var såklart 316, så dette må jo være helt perfekt! ... Men hvordan er vekten på disse bilene, iom at de "mangler" 20% av bilen, så må de vel være en god del lettere? Ser ut som det stemmer. E46 Sedan: 1394 kg (carinf.com) E46 Compact: 1175 kg-1290 kg (wikipedia). E87 118d: 1320 kg (goauto.com.au) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå