Bellen Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Skal til å bestille nokon deler til min E46, så eg lurte på kva erfaring dere har med tanke på leveringstid hos Schmiedmann og Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Har brukt koed mange ganger tar en uke fra du bestiller som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 min er faring er at om man bestiller rundt denne tiden av uken, så er varene på plass tidlig neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Bestilte en stor og tung pakke med masse deler fra Koed, hvor det ble levert på 4 dager. Såfremt at de har delene på lager så er detsom nevt av andre levert innen en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Koed bruker laaaaang tid på og levere.. 1 ukes levering ifra danmark er dårlig. Jeg bruker kun koed hvis det er mye penger å spare som feks hjullager og abs føler til e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Koed bruker laaaaang tid på og levere.. 1 ukes levering ifra danmark er dårlig.Jeg bruker kun koed hvis det er mye penger å spare som feks hjullager og abs føler til e36. Har bestillt mykje av koed pga priser og stort deleutvalg. Har opplevd som du at det kan ta lang tid (1-4) veker og kanskje enda lengre. Men som regel når varen er inne tar det ca 1 veke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Har bestilt fra Koed en gang og da tok det fire dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Bestilte fra Schmiedmann danmark den 3 sept, og fikk varen rundt 26. Tok sin tid, men sparta da litt peng, kontra bestille fra GS (ville jeg tro), selvom DHL selvsagt kom med en 400kroners regning på frakt, to uker senere.. Blir nok KOED neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 selvom DHL selvsagt kom med en 400kroners regning på frakt, to uker senere.. Du er sikker på at det ikke er moms regningen du fikk da? Dhl betaler momsen for deg nær pakken komemr til norge, for så og sende deg regning etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Har bestilt fra begge flere ganger. Med meg har de brukt ca like lang tid, rundt 1 uke som andre sier, så lenge de har varer på lager. Bare gode erfaringer fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Forrige lørdag (06.11) så bestilte jeg deler hos både GS, Koed og Schmiedmann. Alle deler som jeg bestilte hos de forskjellige hadde de på lager. Hos GS bestilte jeg et reimhjul til servo. Dette kom i går fredag. Hos Koed bestilte jeg hardykobling, støttelager, viskerblader +++. Dette kom i dag. Hos Schmiedmann bestilte jeg servopumpe beholder til servo olje ++. Dette har ikke kommet enda. For meg denne gang så hadde GS beste leveringstid. Men hvis jeg skulle kjøpt alt hos GS, så hadde prisen blitt det dobbelte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 selvom DHL selvsagt kom med en 400kroners regning på frakt, to uker senere.. Du er sikker på at det ikke er moms regningen du fikk da? Dhl betaler momsen for deg nær pakken komemr til norge, for så og sende deg regning etterpå. Kan godt stemme det ja, men har ikke sjekket noe nærmere på det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå