Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oppsett er egentlig ikke så nøye til å begynne med. Bare sett på Comfort dekk av en eller annen sort, etter hvor mye grep du ønsker. Kjør med normal fart inn i svingen og bare gass den ut. Når du klarer å holde de fleste svinger uten å spinne rundt er det på tide å endre oppsett/kjøre på en mer aggressiv måte hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bane?

Fersk olje, beste dekk osv? Husker at min bil hadde en del mer hk enn de andre, selv om de egentlig skal være identiske. Dermed vil jeg tro det er noen endringer som er mulig å gjøre for å få et lite overtak. Økning/reduksjon av toppfart kan også hjelpe noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvilken, men skal ikke spille noen rolle. Trikset er vel bare å finne en passelig toppfart på banene og kjøre max downforce (husk å kjøpe den oppstivingsgreia også) og prøve flere ganger til du vinner sammenlagt. Trenger ikke vinne på hver enkelt for å klare det. Og så er det jo bare å kjøre de enkelte løpene dersom du ønsker gull på alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviiiiler jeg på, men hadde vert genialt! Dritlei av b-spec nå, kjedelig å bare sette på ett nytt løp hver 24. time.. er halveis i level 38, så må vell komme meg til 40 før jeg gir meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler rundt 30% av lvl 39 nå, så er hvert øyeblikk på lvl 40. Desverre bare på B-spec hehe Så begynner den lange veien for å komme seg opp dit på A-spec også. Får heldigvis dobbelt så mye Exp der i forhold til B-spec men ser for meg at det kan ta litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...