Ivanrogov Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Noen som har tips til drifting oppsett til M5? Aldrig prøvd drifting, men nå har jeg litt ekstra tid, så hvorfor ikke Hvilken bane kjører dere på?
Ad|oS Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Oppsett er egentlig ikke så nøye til å begynne med. Bare sett på Comfort dekk av en eller annen sort, etter hvor mye grep du ønsker. Kjør med normal fart inn i svingen og bare gass den ut. Når du klarer å holde de fleste svinger uten å spinne rundt er det på tide å endre oppsett/kjøre på en mer aggressiv måte hehe
dutten Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 hvordan ialledager klarer man og vinne det nascar løpet på b-spec??
Ad|oS Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Bare å kjøre flere ganger Max downforce, sett bremser til 0/0, så bremser de ikke så mye. En uerfaren sjåfør med lav lvl vil også bremse mindre på en del av løpene enn de som har høy lvl
dutten Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 min har level 21 og bremser jo altfor mye.. ettersom jeg ser så er det der han taper selv med bremser på 0/0
Ad|oS Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Hvilken bane? Fersk olje, beste dekk osv? Husker at min bil hadde en del mer hk enn de andre, selv om de egentlig skal være identiske. Dermed vil jeg tro det er noen endringer som er mulig å gjøre for å få et lite overtak. Økning/reduksjon av toppfart kan også hjelpe noe
dutten Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 kjører den championship greia så er egentlig på alle banene kun siste bane igjen nå da.. daytona.. ligger på 10. sammenlagt så la det briste eller bære.. vinne gjør jeg ikke uansett.. men hvilken bil brukte du?
Ad|oS Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Aner ikke hvilken, men skal ikke spille noen rolle. Trikset er vel bare å finne en passelig toppfart på banene og kjøre max downforce (husk å kjøpe den oppstivingsgreia også) og prøve flere ganger til du vinner sammenlagt. Trenger ikke vinne på hver enkelt for å klare det. Og så er det jo bare å kjøre de enkelte løpene dersom du ønsker gull på alt
dutten Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 får vel bare kjøre og kjøre og kjøre da.. går vel til lsutt.. fine med det er jo masse penger og xp til slutt
Eksos Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Min vant faktisk på første, sikkert bare flaks :S Du kan jo alltids ta igjen løpet senere, når førerene dine er i høyere level
Ivanrogov Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Vant på første forsøk jeg også. Går det ann og spille B-spec via mobilen?
Eksos Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 tviiiiler jeg på, men hadde vert genialt! Dritlei av b-spec nå, kjedelig å bare sette på ett nytt løp hver 24. time.. er halveis i level 38, så må vell komme meg til 40 før jeg gir meg..
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Mangler rundt 30% av lvl 39 nå, så er hvert øyeblikk på lvl 40. Desverre bare på B-spec hehe Så begynner den lange veien for å komme seg opp dit på A-spec også. Får heldigvis dobbelt så mye Exp der i forhold til B-spec men ser for meg at det kan ta litt tid...
///MoePower Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Kjør det som dukker opp av seasonal events, der tjener du fort ganske mye experience points og ikke minst penger.
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Ser ut som de holder på å avslutte det nå deverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå