Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

For min del, trenger jeg mye grep på bakhjula når jeg drifter, så kjører vel rundt 2.1 på camber bak, såvidt jeg husker. Funker greit med Supraen. Ikke så godt kjent med hvilke dek som er bra til hva på GT5. Kjørt mest Forza 3, og der er det kun dekkbredden man kan velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del, trenger jeg mye grep på bakhjula når jeg drifter, så kjører vel rundt 2.1 på camber bak, såvidt jeg husker. Funker greit med Supraen. Ikke så godt kjent med hvilke dek som er bra til hva på GT5. Kjørt mest Forza 3, og der er det kun dekkbredden man kan velge.

Racing soft :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

]

Racing soft :wink:

Racing soft var jo totalt crap på s15!

Mulig du kjører med annet oppsett enn meg, men med camber på 2 eller alt originalt, kunne jeg like gjerne sladda med en original 318i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

]

Racing soft :wink:

Racing soft var jo totalt crap på s15!

Mulig du kjører med annet oppsett enn meg, men med camber på 2 eller alt originalt, kunne jeg like gjerne sladda med en original 318i..

Hehe, har Racing modifications og oppsettet er ganske stivt på min.

Camber bak er på 0.2, foran på 0.4, bounce og rebounce på 2, springrate foran på 15, bak 13.5, antiroll bars på 4.

Senket 20mm , har også ratt som hjelper betraktelig hvis man har mye grep

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo noe stivere den bilen din, har springrate på rundt 6 jeg :P

Har ratt, men anyhow.. racing modification har jeg ikke tatt, likte ikke den nye looken, så maksa den heller opp som original..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo noe stivere den bilen din, har springrate på rundt 6 jeg :P

Har ratt, men anyhow.. racing modification har jeg ikke tatt, likte ikke den nye looken, så maksa den heller opp som original..

Racingmodifications gjør bilen 10x bedre bare så du vet det :wink:

RM som må til for å kunne sladde med racing soft. Mer grep, mer kontroll, høyere fart, høyere poengsum! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...har kjøpt meg gt5 og kommet til level 20 på a-spec. sliter litt me å finne en bil som er konkurransedyktig. noen tips for å hjelpe meg videre her??

Extreme du skal til med da? På lvl 21 "like the wind" vinner du minolta toyota, den fungerer veldig bra ;)

Ellers er det mange som har spurt om det samme som deg, sjekk litt lenger bak i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...