winchester Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Noen som har en RUF-bil jeg kan få/kjøpe (om det er mulig)? Føler meg litt treg her, men kjøpte spillet for noen dager siden, hehe.
///Simon Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Noen som har en RUF-bil jeg kan få/kjøpe (om det er mulig)? Føler meg litt treg her, men kjøpte spillet for noen dager siden, hehe. Jeg har en RUF bil Porsche.. Legg meg til, kornsnok
Eirsan Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Noen som veit hvorfor Ruf'ene er elendige på nedbremsing? Rævva kommer ut med en gang. ..
-Erik- Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Har du prøvd å justere? Mulig den står veldig høyt bak
noekult Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Oooops! Ey, jeg vil også ha en i svart!! Hvordan får man det?
spruddel Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Tror det er Red Bull bilen, man får den veldig seint i spillet Husker ikke hva som måtte gjøres jeg. Er visst helt syk å kjøre, har ikke prøvd selv enda. Så nei, er ingen vanlig formel1 bil i svart
kbpE30 Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Tror det er Red Bull bilen, man får den veldig seint i spillet Husker ikke hva som måtte gjøres jeg. Er visst helt syk å kjøre, har ikke prøvd selv enda. Så nei, er ingen vanlig formel1 bil i svart man får den når man når level 35 B spec tror jeg d var og kan vinne den i vettel race
Kjexx Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Ser ikke helt greia med GT5, har det jeg og men mista lysten når jeg må kjøpe ny bil for hver cup jeg må kjøre. Jeg liker heller ikke å kjøre løp med gamle toyotaer.. Blir det bedre etter hvert? Ble skuffet jeg. Må jeg ta alle lisensene og få opp lvla for at det begynner å skje noe? Kjøpte meg en skyline og trimma den max. Men får ikke kjørt mye med den..
spruddel Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Blir bedre etterhvert. I starten må man nesten bytte biler hele tiden, selv om jeg selv følte jeg fikk kjørt ganske overlegne gode biler i starten også, fordi jeg har collecter edition, så startet med r8, m3 gtr eller noe, murcielago osv. Men når du kommer lengre, så er det ofte lettere å kjøre flere forskjellige biler, men synes det er greit at i en japansk cup, så får man ikke kjøre tyske biler Greit så man får litt forskjellige biler.
Kjexx Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Ja ser den, men syns det er jævlig mye variasjon på bil cuper i førsten. Da må man jo kjøre sunday cup 100 ganger da, for å få råd til alle de bilene de trenger..
Azeton Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 nei det er et drittspill, for bare japser og polakkbiler..! Fett hadde ikke vært med rekke sekser og turbo i en gammal e21 eller no og bruke det som driftebil, da skulle jeg spilt det der 24/7 om det hadde vært mulig på mange bmw modeller får 2002
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå