Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Noen som har en RUF-bil jeg kan få/kjøpe (om det er mulig)? Føler meg litt treg her, men kjøpte spillet for noen dager siden, hehe.

Jeg har en RUF bil :D Porsche.. :) Legg meg til, kornsnok

Skrevet

Tror det er Red Bull bilen, man får den veldig seint i spillet :P Husker ikke hva som måtte gjøres jeg. Er visst helt syk å kjøre, har ikke prøvd selv enda. Så nei, er ingen vanlig formel1 bil i svart ;)

Skrevet
Tror det er Red Bull bilen, man får den veldig seint i spillet :P Husker ikke hva som måtte gjøres jeg. Er visst helt syk å kjøre, har ikke prøvd selv enda. Så nei, er ingen vanlig formel1 bil i svart ;)

man får den når man når level 35 B spec tror jeg d var

og kan vinne den i vettel race :P

Skrevet

Ser ikke helt greia med GT5, har det jeg og men mista lysten når jeg må kjøpe ny bil for hver cup jeg må kjøre. Jeg liker heller ikke å kjøre løp med gamle toyotaer.. Blir det bedre etter hvert? Ble skuffet jeg. Må jeg ta alle lisensene og få opp lvla for at det begynner å skje noe? Kjøpte meg en skyline og trimma den max. Men får ikke kjørt mye med den..

Skrevet

Blir bedre etterhvert. I starten må man nesten bytte biler hele tiden, selv om jeg selv følte jeg fikk kjørt ganske overlegne gode biler i starten også, fordi jeg har collecter edition, så startet med r8, m3 gtr eller noe, murcielago osv. Men når du kommer lengre, så er det ofte lettere å kjøre flere forskjellige biler, men synes det er greit at i en japansk cup, så får man ikke kjøre tyske biler :P Greit så man får litt forskjellige biler.

Skrevet

Ja ser den, men syns det er jævlig mye variasjon på bil cuper i førsten. Da må man jo kjøre sunday cup 100 ganger da, for å få råd til alle de bilene de trenger.. :)

Skrevet
nei det er et drittspill, for bare japser og polakkbiler..!

Fett hadde ikke vært med rekke sekser og turbo i en gammal e21 eller no og bruke det som driftebil, da skulle jeg spilt det der 24/7 om det hadde vært mulig på mange bmw modeller :D

får 2002 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...