Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hjelp! Får verken mitt gode gamle driving force pro til å fungere, å jeg får heller ikke startet opp i gt-mode..

Velger utseende å alt slikt, men når jeg skal velge beskjeden som sendes til andre førere, skjer det ingenting når jeg trykker "done".. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Får verken mitt gode gamle driving force pro til å fungere, å jeg får heller ikke startet opp i gt-mode..

Velger utseende å alt slikt, men når jeg skal velge beskjeden som sendes til andre førere, skjer det ingenting når jeg trykker "done".. :(

Got it! Men, får fortsatt ikke rattet til å fungere :(

Veldig bra spill virker det som! Blir litt kjedelig å kjøre runde etter runde med 100 hester's bil, men det kommer seg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driftinga var mye bedre nå, enn på Prologuen!

Syns spillet virker ganske så bra :)

Hvordan var driftingen i spillet? Er veldig spent på hvordan den blir :lol:

Bedre enn på prologuen :P Har ikke fått testa stort enda selv, men lå litt sidelengs med E92 nettop 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig rått spill! Med og uten ratt er alfa-omega, vanskeligere og kjekkere med ratt 8)

Skru av alt av hjelpemiddel, da blir du straffa hardt om du svinger under nedbremsing, og du kan nærmest bare glemme å prøve å rette opp dersom du får en god kontra..

Oppfyller iallefall mine forventninger!

316 - akkurat! Hehe, vanskelig å kjøre feilfritt, spess på rally med bakhjulstrekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk handla spillet i dag, men har ikke fått kjørt enda... Tok 3 år å innstallere, så jeg trykkte cancel på det til slutt. Så skulle jeg se introen, den tok jo aldrig slutt den heller, så jeg trykkte den og bort.

Så skulle man begynne å gjøre noe i GT-Mode, da tar det laaaang tid bare man trykker innpå noe annet. Får håpe det kommer seg etter jeg har installert det, viss ikke er det rett tilbake til Black Ops.

Mitt første inntrykk er med andre ord dårlig, men vi får se hvordan det utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...